۲۲ آذر ۱۳۸۹، ۱۳:۰۸

نمایشگاه کتاب گلستان با استقبال بی نظیر مواجه شد

نمایشگاه کتاب گلستان با استقبال بی نظیر مواجه شد

گرگان - خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: نمایشگاه پنجم در حقیقت نقطه اوج و جلوه باشکوهی از نمایشگاه های پیشین بود که با استقبال بی نظیر علاقمندان به کتاب و کتابخوانی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، غلامرضا منتظری ظهر دوشنبه در حاشیه اختتامیه این نمایشگاه افزود: در مدت برپایی این نمایشگاه، علاقمندان به عرصه فرهنگ، هنر و ادب با توجه به بعد مساحت با آرامش و به دور از هر نوع اضطراب و ازدحام به بررسی کتب و انتخاب آثار مورد نظر خود پرداختند.

وی با اشاره به تفاوت های ساختاری پنجمین نمایشگاه کتاب در مقایسه با دوره های قبل، تصریح کرد: تنوع و تعدد آثار در بخش های مختلف علمی، مذهبی، پژوهشی، دانشگاهی، برگزاری نشست های علمی، فرهنگی، ادبی و ورزشی شامل نشست جنگ نرم، هویت شناسی دفاع مقدس، نقد و بررسی آثار عاشورایی، نشست ورزشی، معنویت و مطالعه با حضور چهره های علمی و برجسته کشوری و استانی از جمله این برنامه ها بوده است.
 
وی برگزاری غرفه مشاوره جوانان و بخش های حقوقی، علمی و روانشناسی به جوانان به صورت چهره به چهره و پاسخ به سئوالات آنان، توجه به ویژه بخش کودک و نوجوان و طراحی ایستگاه نقاشی با هدف رشد و شکوفایی استعدادهای سرمایه آینده و غرفه های ویژه از جمله غرفه قرآن کریم، معرفی آثار محرم، زیور عفاف، مشاهیر استان و جلوه های زیبا و چشم اندازهای طبیعت گلستان از دیگر بخش های این نمایشگاه برشمرد.
 
در ساعات پایانی کار نمایشگاه، از ناشرین حضور یافته در نمایشگاه با اهدای لوح یادبود، تقدیر شد.
 
پنجمین نمایشگاه کتاب گلستان در مرکز نمایشگاه های بین المللی استان برگزار شد و 400 ناشر در 250 غرفه، جدیدترین کتاب های منتشر شده خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر 1209862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha