۲۳ آذر ۱۳۸۹، ۱۴:۴۲

سرلشکر سلیمی:

ارتش بازوی مسلح کشور و انقلاب است

ارتش بازوی مسلح کشور و انقلاب است

مشاور فرماندهی معظم کل قوا ارتش را بازوی مسلح کشور و انقلاب دانست و افزود: فرماندهی معظم کل قوا بارها در بیاناتشان ارتش را ثروت ملی، ذخیره و اندوخته کشور دانسته و به سان خاری بر بدن گل انقلاب معرفی می‌کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با حضور سرلشکر محمد سلیمی، دریادار حبیب‌الله سیاری و حجت‌الاسلام سلاجقه انصاری در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری گروه آفتاب برگزار شد، سرلشکر سلیمی مشاور فرماندهی معظم کل قوا طی سخنانی با اشاره به تهدیداتی که از سالیان دور کشور ایران را تهدید می‌کند و فعالیت‌های دشمنانی که در عرصه بین‌المللی در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: کارشکنی علیه انقلاب و توطئه‌های دشمنان در جهت انحلال ارتش از همان روزهای نخست انقلاب وجود داشت، غافل از اینکه ارتش بازوی مسلح کشور و انقلاب است.
 
وی ادامه داد: در همین اثنا بود که امام خمینی (ره) در رابطه با ارتش پیام تاریخی‌شان را بیان فرمودند که ارتش، ارتش رسول الله است و هر قدم قلمی علیه این ارتش را خواهیم شکست و به این‌گونه تمامی دسیسه‌ها را در نطفه خفه کردند.
 
مشاور فرماندهی معظم کل قوا افزود: اهمیتی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در رابطه با ارتش قائل بودند، هیچ ابهامی را باقی نگذاشت، به نحوی‌که فرماندهی معظم کل قوا بارها در بیاناتشان ارتش را ثروت ملی، ذخیره و اندوخته کشور دانسته و به سان خاری بر بدن گل انقلاب معرفی می‌کردند.
 
سلیمی در ادامه تصریح کرد: برابر دستور مقام معظم رهبری، ارتش باید هر روز به قدرت خود بیفزاید که هم بازدارندگی آن حفظ شود و هم اجازه ندهد که حوادث و اتفاقاتی که در زمان جنگ به وجود می‌آید، ظهور پیدا کند.
 
وی در پایان با اشاره به توانمندی‌های قوی ذهنی مقام معظم رهبری نسبت به علم نظامی گفت: از بین بردن نقایص تجهیزاتی با افزایش فعالیت‌ها و کارهای علمی همواره مورد تاکید ایشان است و البته تمام کارهای ما نیز باید در راه خداوند و برای او باشد.
 
در ادامه مراسم حجت‌الاسلام سلاجقه انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: زندگی در این دنیا، همچون حرکت در تاریکی و در برابر خطرات مختلف است که بدون چراغ جز هلاکت سرانجامی نخواهد داشت. بنابراین ائمه اطهار و مخصوصا سید الشهدا (ع) چراغ جامعه انسانیند.
 
انصاری در ادامه تصریح کرد: نگاه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) باید نگاهی علمی، عمیق و محققانه باشد چرا که جوانان این دانشگاه لباس جهاد بر تن کرده‌اند و بایستی بیشتر از دیگران عمق فجایع کربلا را درک کنند.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان با بیان این مطلب که بعد از وفات پیامبر (ص) فتنه بزرگی مسیر جامعه را منحرف کرد اذعان داشت: وقایع سال 88 ادامه‌ی همان فتنه‌هاست که از جمله پیامدهای وجود این عزاداری ها مصون ماندن انقلاب در برابر هر فتنه‌ای و احقاق این امر شناخت دقیق واقعه کربلاست.
کد خبر 1210703

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha