۲ دی ۱۳۸۹، ۱۳:۳۷

7 گروه نطارت کالاها و حمل و نقل در آق قلا فعال شد

7 گروه نطارت کالاها و حمل و نقل در آق قلا فعال شد

گرگان - خبرگزاری مهر: فرماندار آق قلا از فعال شدن هفت گروه بازرسی و نظارت بر کالاها و حمل و نقل با اجرای فانون هدفمندی یارانه ها در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، غفور جرجانی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی هدفمند کردن یارانه های شهرستان گفت: با تدابیر صورت گرفته رسیدگی به شکایات مردمی از طریق سامانه 124 از 24 ساعت اینک به زیر 10دقیقه کاهش یافته که این مهم بیانگر هدفگذاری در تنظیم بازار است.

وی، فعال شدن چهار اکیپ نظارت و بازرسی متشکل از بازرسان اداره بازرگانی و مجمع صنفی، استقرار کیوسک بازرسی در مرکز شهر و رسیدگی فوری به شکایات در هماهنگی با مراجع قضایی را از دیگر اقدامات این ستاد عنوان کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا همچنین از استقرار سه واحد اکیپ نظارت بر حمل و نقل عمومی و بار در فرمانداری شهرستان آق قلا خبر داد.
 
وی در عین حال رسیدگی به شکایات مردمی را از اولویت های بازرسی ادارات ذیربط برشمرد و گفت: در این خصوص گزارش ها و رهنمودهای مردمی بیش از هر زمانی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
 
وی در ادامه گفت: اکیپ های سیار و کیوسک های دریافت گزارش های مردمی نیز در نقاطی از بازارهای اصلی خرید و فروش با نصب تابلو آماده دریافت و پیگیری شکایات مردمی هستند.
کد خبر 1216029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha