۵ دی ۱۳۸۹، ۱۶:۰۸

رانندگان شرکت واحد از خدمات شرکت شهر سالم بهره مند می شوند

رانندگان شرکت واحد از خدمات شرکت شهر سالم بهره مند می شوند

رانندگان اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و خانواده هایشان، از این پس از خدمات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن علی غفاری مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: در جلسه مشترک مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه و مسئولان شرکت شهر سالم بنا شد تا تمام رانندگان اتوبوس شهر تهران به همراه خانواده هایشان همانند کارکنان قرادادی شهرداری با در نظر گرفتن تخفیف ویژه، تحت پوشش خدمات و تسهیلات درمانی مراکز بهداشتی درمانی شرکت شهر سالم شهرداری تهران قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوسرانان شهر تهران علاوه بر این می‌توانند از خدمات سرویس دهی اورژانس شرکت شهر سالم و همچنین خدمات مشاوره پزشکی بهره‌مند شوند.

غفاری افزود : پذیرش رانندگان شرکت اتوبوسرانی به همراه خانواده (همسر و فرزندان) در صورتی که دفترچه آن ها ممهور به مهر شرکت اتوبوسرانی باشد توسط نیروهای پذیرش و کلیه افرادی که پاسخگوی مراجعین در درمانگاه های شهر سالم شهرداری تهران هستند اقدام می شود.

وی خاطرنشان کرد : پذیرش این افراد در بخش های سرپائی و پاراکلینیک به غیر از دندانپزشکی همانند سایر بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرداری تهران انجام و در بخش دندانپزشکی کلیه خدمات با 25درصد تخفیف (به غیر از ارتودنسی ودرمانهای زیبائی) انجام و هزینه ای از بیمار دریافت نمی شود.

غفاری گفت: از این پس رانندگان اتوبوس و خانواده هایشان می‌توانند جهت انجام امور درمانی خود به چهارده مرکز بهداشتی درمانی این شرکت در سطح شهر تهران مراجعه کنند.

کد خبر 1218106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha