۹ دی ۱۳۸۹، ۱۳:۵۰

نمایشگاه " بصیرت و خانواده " در گرگان گشایش یافت

نمایشگاه " بصیرت و خانواده " در گرگان گشایش یافت

گرگان - خبرگزاری مهر: اولین نمایشگاه "بصیرت و خانواده" همزمان با سالروز حماسه 9 دیماه سال 88 در تالار فخرالدین اسعدگرگانی گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ظهر پنجشنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان افزود: نمایشگاه بصیرت برگرفته از کارهای حجمی و هنری با رویکرد و الهام از قصص قرآنی، سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) است.

غلامرض منتظری اظهار داشت: در این نمایشگاه فرازهایی از داستان آدم و حوا، عید قربان، کشتی نوح، عصر امام علی(ع) به صورت حجمی و تجسمی و همراه با روایت راویان ارائه می شود.

وی به بخش های نرم افزاری این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در حوزه نرم افزاری ضمن ارائه بسته های فرهنگی، سی دی و کتاب با تخفیف های ویژه، گفتمان ها و نشست های علمی،‌ فرهنگی و سیاسی جوان و بصیرت،خانواده و تربیت دینی، دانش آموزان و بصیرت، نشست علمی و گفتمان بصیرت با حضور روحانیت و ائمه محترم جماعات استان اجرا می شود.
 
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان بیان داشت: عبرت های عاشورا، گفتمان علمی دانشگاه و بصیرت، گفتمان علمی بسیجی و بصیرت ،همایش نفس (کودکان و نوجوانان در واقعه عاشورا)، شاعران مرتبط با عصر شعر بصیرت، طراحی مسابقه فرهنگی با محوریت محرم، بصیرت برای مدارس، مساجد با حضور چهره های برجسته فرهنگی، علمی و سیاسی از دیگر بخشهیا این نمایشگاه است.

اولین نمایشگاه کشوری بصیرت و خانواده، تا 15 دی ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر است.
کد خبر 1221190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha