۱۰ دی ۱۳۸۹، ۱۱:۳۷

نیکزاد:

مسکن مهر باید یکساله تحویل شود

مسکن مهر باید یکساله تحویل شود

شیراز - خبرگزاری مهر: وزیر مسکن و شهرسازی سیاست دولت را مبنی بر تحویل یک ساله مسکن مهر دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در بازدید از واحدهای در دست احداث مسکن مهر گفت: یکی از سیاستهای دولت در بحث مسکن مهر تحویل یک ساله با کمترین آورده است.

وی با اشاره به تعداد واحدهای مسکن مهر در فارس تصریح کرد: 53 هزار واحد مهر در فارس راه اندازی شده که از این تعداد 17 هزار واحد مسکونی در شهرهای بالای 25 هزار نفر و تعداد 14 هزار واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 22 هزار واحد نیز در شهرهای جدید بنا خواهد شد.

وزیر مسکن و شهرسازی تصریح کرد: کارهای صورت گرفته مطلوب است که تا به امروز هفت هزار واحد در مرحله اسکلت و سقف، چهار هزار و 700 واحد سفت کاری و 800 واحد نیز سفید کاری شده است.

نیکزاد با اشاره به اینکه مردم با حداقل آورده صاحب خانه دو خوابه می شوند، تاکید کرد: قرارداد ما با پیمانکاران متری 300 تومان است که در این راستا متقاضیان می توانند با پنج تا هشت میلیون تومان صاحب خانه 75 متری دو خوابه شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ساخت خانه های ویلایی دردستور کار قرار گرفته است، گفت: با نگاه ریاست جمهور ساخت خانه های ویلایی با کمترین تراکم در دستور کار قرار گرفته که در این خصوص در مراکزی که با مشکل زمین مواجه نیستیم به سمت ساخت خانه های ویلایی حرکت می کنیم.

وزیر مسکن و شهرسازی ادامه داد: اختیارات خود را از باب سیاست گذاری در اختیار استانداران قرار داده ام.

کد خبر 1221367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha