۱۷ دی ۱۳۸۹، ۱۵:۱۹

آیت الله صفایی بوشهری:

مدیران پارس جنوبی پاسخگوی عدم بکارگیری نیروهای بومی باشند

مدیران پارس جنوبی پاسخگوی عدم بکارگیری نیروهای بومی باشند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه 50 درصد نیروهای نفت و گاز استان طبق مصوبه هیئت دولت بومی باشد، گفت: مدیران پارس جنوبی باید پاسخگوی رئیس جمهور در دور سفر هیئت دولت به استان در جذب نیروهای بومی در حوزه نفت و گاز باشند.

 به گزارش خبرنگر مهر در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به نقش این شورا در عرصه های گوناگون  توسعه و پیشرفت پرداخت و افزود: شورای فرهنگ عمومی نقش بزرگی در هدایت دینی و فرهنگی طرح   و توسعه و پیشرفت پایدار ایران اسلامی دارد که باید درساختار، محتوا و جایگاه قانونی آن تحول صورت گیرد.

صفایی بوشهری با محکوم کردن دخالت علنی سفیر بی کفایت انگلستان در جریان فتنه 88 گفت: این سفیر مداخله گر با اتهام  نقض حقوق بشر مطالبی  نسبت به ایران بیان کرده که لایق کشور جنایتکار انگلستان است.

وی با اشاره به اینکه این کشور در جهان جایگاهی ندارد، گفت: انگلستان که یکی از حکومتهای عقب مانده دارد در نقض حقوق بشر پیش قدم است و هنوز نام ننگش در ایران و استان بوشهر پدیدار است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در آستانه سفر سوم هیئت دولت به استان هستیم، از مدیران دستگاهای اجرایی خواست با کار کارشناسانه مصوبات پیشنهادی کارآمد در عرصه های گوناگون تدوین  و در قالب یک بسته پیشنهادی به هیئت دولت ارائه دهند.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با قدردانی از خدمات دولت و وزارت نفت در استان، از تعیین مدیر بومی در پایانه های نفتی خارک قدردانی و در عین حال ار انتصابات  اخیر مدیران در حوزه نفت و گاز در استان انتقاد کرد و گفت: توقع ما از کارگروه گزینش مدیران در وزارت نفت بیش از این بود  و ما انتظار داشتیم با توجه به اینکه نیروی تحصیل کرده و ولایت مدار  و مشتاق خدمت دراستان وجود دارد از این نیروهای کارامد استفاده می شد.

وی گفت عدم رضایت خودم را به  وزیر نفت اعلام کردم و امید می رود از نیروهای تحصیل کرده در بخش نفت و گاز استفاده بهتری شود.

کد خبر 1226730

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha