۲۱ دی ۱۳۸۹، ۱۴:۵۲

با سخنرانی حداد عادل/

یادواره شهدای عملیات کربلای 5 برگزار می‌شود

یادواره شهدای عملیات کربلای 5 برگزار می‌شود

بیست‌و چهارمین یادواره شهدای عملیات کربلای 5 با حضور حداد عادل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر،  بیست‌ و چهارمین یادواره شهدای عملیات کربلای 5 با حضور حداد عادل برگزار می‌شود.
این مراسم با سخنرانی سردار سرتیپ حسینی فرمانده سپاه سیدالشهدا و غلامعلی حداد عادل برگزار خواهد شد. همچنین اجرای این برنامه بر عهده فرزاد جمشیدی مجری توانا و نام‌آشنای برنامه‌های معارف سیماست. میلاد تاج‌زاده نیز در ابتدای این مراسم به قرائت قرآن خواهد پرداخت.

یادواره شهدای عملیات کربلای 5 روز پنجشنبه 89.10.23 بعد از نماز مغرب و عشا در خیابان ولی‌عصر، بالاتر از چهارراه امیریه، مسجد پنبه‌چی برگزار می‌شود.

در همین ارتباط یادواره بزرگ شهدا و رزمندگان عملیات کربلای 5 نیز با سخنرانی سرلشکر صفوی در حسینیه شهدای بسیج برگزار می‌شود.

به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات کربلای 5، یادواره بزرگ شهدا و رزمندگان این عملیات به همت لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در حسینیه شهدای بسیج برگزار می‌شود.

در این مراسم سردار سرلشکر سید رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و سردار محمد کوثری فرمانده اسبق لشکر 27 محمد رسول الله(ص) و نماینده مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.
 
یادواره بزرگ شهدا و رزمندگان عملیات کربلای 5 روز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدای بسیج واقع در ضلع جنوبی سازمان بسیج مستضعفین و با مداحی محمدرضا طاهری برگزار می‌شود.
کد خبر 1229963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha