۲۱ دی ۱۳۸۹، ۱۶:۵۴

متن پیامهای تسلیت مسئولان به سانحه دیدگان هوایی ارومیه

متن پیامهای تسلیت مسئولان به سانحه دیدگان هوایی ارومیه

ارومیه - خبرگزاری مهر: آیت الله العظمی نوری همدانی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس کمیسیون عمران مجلس، استاندار قم، فرماندار مهاباد، امام جمعه و فرماندار شاهین دژ، امام جمعه و فرمانداربوکان طی پیامهای جداگانه به سانحه دیدگان هوایی ارومیه تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر در ارومیه،آیت الله العظمی نوری همدانی ضمن تماس تلفنی جداگانه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تهران - ارومیه و جان باختن جمعی از هموطنان را به ملت ایران اسلامی خصوصا مردم آذربایجان غربی تسلیت گفت

وی در ادامه  شفای عاجل بازماندگان را از درگاه ایزد متعال مسئلت کرد.

علل سقوط هواپیمای بویینگ 727 پیگری شود

آیت ‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان‌مان در سانحه هوایی ارومیه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: خبر سقوط هواپیمای بوئینگ 727 متعلق به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و درگذشت و مجروح شدن جمعی از هموطنان باعث تاسف و تالم‌ خاطر شد.

ضمن ابراز همدردی با بازماندگان کشته‌ شدگان و آرزوی سلامت برای آسیب ‌دیدگان و مجروحان این حادثه، امیدوارم مسئولان مربوطه با پیگیری علل سقوط، از تکرار چنین اتفاقاتی در کشور جلوگیری نمایند تا مردم عزیز با اعتماد کامل به ناوگان هوایی کشور، هواپیما را به‌ عنوان یکی از امن‌ ترین و سریع‌ ترین وسایل سفر انتخاب نمایند.

اعضای کمیسیون عمران مجلس علل بروز سانحه هوایی ارومیه را پیگیری می کنند

نماینده مردم سلماس و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای، ضمن ابرز تاسف از سانحه هوایی ارومیه، این ضایعه را به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده های جان باختگان تسلیت گفت. 

علی اکبر آقایی  در این اطلاعیه با تاکید بر اینکه این ضایعه جبران ناپذیر خواهد بود گفته است: اینجانب و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تمام توان و اطمینان در راستای بررسی علل بروز این سانحه تلاش خواهیم کرد.

آقایی یاد آور شده است: علت این حادثه ضمن آنکه به اطلاع مردم خواهد رسید، تدابیر لازم نیز برای جلوگیری از حوادث مشابه اتخاذ خواهد شد.

وی در پایان برای در گذشتگان این سانحه طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکسبایی آرزو کرده است.

متن پیام تسلیت استاندار قم

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور، استاندار قم در پی سقوط هواپیمای تهران-ارومیه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام استاندار قم بدین شرح است: سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران ارومیه که کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز را به دنبال داشت، موجب تاسف و تاثر شدید گردید.

ضمن ابراز همدردی، این حادثه تلخ و دردناک را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم جانباختگان و عموم مردم کشورمان تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و برای درگذشتگان غفران و رحمت واسعه و برای مجروحین این حادثه سلامتی و شفای عاجل مسالت دارم.

فرماندار ویژه مهاباد جان باختن شماری از هموطنان در سانحه هوایی را تسلیت گفت

معاون استاندار آذربایجان غربی و فرماندار ویژه مهاباد در اطلاعیه ای، جان باختن تعدادی از هموطنان را در سانحه هخوایی ارومیه تسلیت گفت. 

خضر کاک درویشی در این اطلاعیه آورده است: سانحه دلخراش و تکان دهنده سقوط هواپیمای بوئینگ 727 مسافربری تهران - ارومیه که منجر به درگذشت و مجروحیت جمعی از هموطنان بزرگوارمان شد، اندوه و تاثر خاطر تمامی هموطنان عزیز را در پی داشت.

وی، این حادثه دلخراش را خدمت خانواده های معزز و گرانقدر از دست رفتگان تسلیت عرض و از پیشگاه حق تعالی برای بازماندگان تسلی خاطر و صبر جمیل و برای مصدومان این حادثه دلخراش شفای عاجل را از درگاه ایزدمنان مسئلت کرده است.

امام جمعه و فرماندار شاهین دژ با بازماندگان سانحه هوایی ارومیه اظهار همدردی کردند

فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اداری شاهین دژ نیز با صدور پیام مشترکی با تسلیت به مناسبت وقوع سانحه هوایی ارومیه با بازماندگان این سانحه اظهار همدردی کردند. 

در این پیام آمده است: سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری تهران - ارومیه که کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز را به دنبال داشت، موجب تاسف و تاثر شدید تمامی هموطنان به ویژه مردم استان آذربایجان غربی شد.

در این پیام با اعلام تاسف و تالم به مناسبت این حادثه دردناک از خداوند متعال برای درگذشتگان، علو درجات و برای تمامی بازماندگان، صبر جمیل مسالت شده است.

پیام تسلیت امام جمعه و فرماندار بوکان به بازماندگان حادثه هواپیمای مسافربری

به دنبال سانحه دلخراش هواپیمای مسافربری مسیر تهران -ارومیه که منجر به کشته و زخمی شدن بیش از یکصد نفر از هموطنانمان شد، امام جمعه، فرماندار و نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیامی مشترک این حادثه را به بازماندگان آن تسلیت گفتند. 

در این پیام آمده است: سانحه تلخ و دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران - ارومیه که منجر به مجروح شدن و جان باختن جمعی از هموطنان و هم ‌استانی‌های عزیز شد، قلب مردم و مسئولان را دردمند و متالم کرد.

در این پیام با عرض تسلیت این حادثه جانسوز به محضر مقام معظم رهبری، بازماندگان و عموم مردم شریف استان، برای خانواده‌های آنان آرزوی صبر جمیل و رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان و شفای عاجل برای مصدومان این حادثه از خداوند متعال مسالت شده است.

در این پیام، همچنین از نیروهای امدادی و اهالی منطقه که در نخستین ساعات این حادثه به یاری حادثه‌‌ دیدگان شتافتند تقدیر و تشکر شده است. 

بر اثر سانحه هوایی یک فروند هواپیمای مسافربری که در نزدیک ارومیه روی داد 77 نفر از سرنشینان این هواپیما جان خود را از دست داده و 27 نفر دیگر نیز مجروح شدند. 

کد خبر 1230114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha