۲۸ دی ۱۳۸۹، ۱۴:۱۸

بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت دومین سالروز حماسه غزه

بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف به مناسبت دومین سالروز حماسه غزه

جمعیت حامیان آزادی قدس شریف با صدور بیانیه ای به مناسبت دومین سالروز پیروزی اهالی غزه در جنگ22 روزه ، ضمن حمایت از آرمان فلسطین، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران فلسطینی این جنگ را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الحمن الرحیم

این ایام مقارن با دومین سالگرد حماسه مقاومت و پایداری مردم مسلمان غزه در برابر تهاجم وحشیانه 22 روزه ارتش رژیم صهیونیستی است.

مردم مسلمان غزه که در دوران انتفاضه اول زمین را زیر پای اشغالگران صهیونیست به لرزه درآورده بودند، پس از انتفاضه دوم به مدد بیداری اسلامی و تبدیل مساجد به کانون مقاومت و ایستادگی در برابر مهاجمان تا بن دندان مسلح اسرائیلی، آن چنان سران و رهبران و سیاستگذاران صهیونیسم را دچار هراس و استیصال نمودند که سیاست فرار از اراضی اشغالی غزه و انهدام شهرک‌های یهودی‌نشین در آن باریکه اشغالی را در دستور کار خود قرار دادند.

تخریب و انهدام نزدیک بیست شهرک یهودی‌نشین از سوی خود اشغالگران و فرار خفت‌ بار آنها از اراضی اشغالی اولین رویداد بی‌نظیر از این دست، در طول تاریخ اشغال فلسطین و تاسیس رژیم جعلی اسرائیل بود. این حادثه بزرگ نه فقط نقطه عطفی در سیر مبارزات مردم مسلمان فلسطین بلکه به منزله شکنندگی آشکار پایه‌های موجودیت اشغالگران در فلسطین و پیروزی حماس در انتخابات کاملا آزاد مردمی در غزه و سرآغاز سراشیبی و اضمحلال کامل  اسرائیل غاصب بود.

بنابراین، سران و رهبران و استراتژیست‌های کهنه ‌کار صهیونیستی برای اثبات فرضیة شکست‌ ناپذیری اسرائیل بار دیگر در اقدامی انتحاری، در قالب جنگ 22 روزه تلاش کردند قدرت بازدارندگی و اقتدار نظامی خود را به رخ کشیده و به نمایش بگذارند. غافل از اینکه الگوی جنگ 33 روزه لبنان کاملا در جلو چشم رزمندگان فلسطین بود و حماسه پایداری و مقاومت مردم و رزمندگان مقاومت اسلامی غزه، علیرغم همه جنایات، کشتار و انهدام جنون‌آمیز اشغالگران صهیونیست، بار دیگر اثبات کرد که موازنه و معادله قدرت در منطقه کاملا به هم خورده است.
 
حماسه جوانان مقاومت اسلامی فلسطین نه فقط بطلان افسانه شکست‌ ناپذیری اسرائیل را ثابت نمود بلکه خیزش سراسری مردم سراسر دنیا را به دنبال داشت. آنچنانکه برای اولین بار در تاریخ اشغال فلسطین، مردم پنج قاره جهان یک پارچه و یک صدا، ضمن اعلام تنفر و انزجار از اشغالگران یهودی، خواستار آزادی فلسطین شدند.
 
این یکی از بزرگترین دستاوردهای حماسه مقاومت اسلامی در جنگ 22 روزه بود. امروز غزه علیرغم همه موانع، مشکلات و محاصره، دیگر یک باریکه کوچک در کرانه مدیترانه نیست.

غزه امروز نماد پایداری، آزادگی، شجاعت، شهامت و عزت است. امروز دیگر فقط رزمندگان مقاومت اسلامی حماس و جهاد و گردان‌های عزالدین قسام و ...، مدافعان و سنگرداران غزه نیستند بلکه تمام مسلمانان، موحدان و آزادگان جهان در سنگر مقاومت و دفاع از مردم و سرزمین غزه قرار دارند.
نام غزه امروز در دل دشمن صهیونیستی و حامیان و هم‌پیمانان جهانی او وحشت‌آفرین است. به برکت حماسه پایدار و پایمردی مردم مسلمان غزه، امروز نسیم آزادی فلسطین نه فقط در کرانه‌های مدیترانه بلکه در سراسر جهان در حال وزیدن است.

جمعیت حامیان آزادی قدس شریف، بر این باور است که وعده الهی محقق شده است و عن قریب زنگ زوال و نابودی اسرائیل به صدا در خواهد آمد و بیرق آزادی قدس و تمام فلسطین در آینده‌ای نه چندان دور، در سراسر سرزمین فلسطین به اهتزاز درخواهد آمد.
کد خبر 1235002

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha