۱۱ بهمن ۱۳۸۹، ۱۱:۴۴

350 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی فاضلاب لاهیجان اختصاص یافت

350 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی فاضلاب لاهیجان اختصاص یافت

رشت - خبرگزاری مهر: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس از اختصاص 350میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی فاضلاب لاهیجان خبر داد.

یوسف قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر به مشکل ساماندهی فاضلاب در کشور اشاره کرد و افزود: ساماندهی فاضلاب در ایران یکی از مشکلات اساسی است که در برنامه پنجم برای پیگیری بخش فاضلاب بودجه خوبی در نظر گرفته شده و برای رفع مشکل فاضلاب لاهیجان نیز از محل بانک توسعه اسلامی 350 میلیارد ریال اعتبار دریافت شده است.
 
وی همچنین از ساخت دو بیمارستان در سیاهکل و دیلمان اشاره کرد و اظهارداشت: این دو پروژه ضمن ایجاد اشتغال، سرانه درمانی شهرستان که در گذشته اعتباری نداشته افزایش و هزینه درمانی مردم پائین خواهد آمد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به فعالیتهای انجام گرفته در سطح شهرستان سیاهکل طی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: انجام زیر ساختها و پروژههای تحول آفرین در سطح این شهرستان باعث بهبود وضعیت موجود شهرستان شده است.
 
وی گفت: با تصویب خطوط تغذیه گاز با اعتبار بیش از 90 میلیارد ریال، ابلاغ ردیف اعتبار برخی از راههای روستایی، جذب رشته کارشناسی برای دانشگاه آزاد سیاهکل، ساماندهی آب و فاضلاب شهرستان از جمله اقداماتی است که باعث ایجاد زیر ساختهای لازم برای توسعه شهرستان خواهد شد.
 
 قاسمی در ادامه با اشاره به گاز رسانی در روستاها خاطرنشان کرد: با تصویب تمام خطوط گاز در دو شهرستان، تا پایان سال 90 بیش از 70 روستا گاز رسانی خواهد شد.
 
 وی با اشاره به تصویب منطقه وی‍‍ژه اقتصادی لاهیجان بیان داشت: با تصویب منطقه ویژه دروازه دنیا به سوی شرق گیلان به مرکزیت لاهیجان باز خواهد شد.
 
نماینده لاهیجان و سیاهکل یادآورشد: ایجاد شغل و سرمایه گذاری با انجام این طرح و سرمایه گذاری باعث ایجاد اشتغال خواهد شد و نگاههای سیاسی برخی از افراد نباید باعث دور شدن توسعه شود.
کد خبر 1242540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha