۱۲ بهمن ۱۳۸۹، ۱۴:۰۳

مقدسی:

پایه های انقلاب اسلامی در خاورمیانه در حال شکل‌گیری است

پایه های انقلاب اسلامی در خاورمیانه در حال شکل‌گیری است

تبریز - خبرگزاری مهر: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کشورهای منطقه با آغوش باز به استقبال یک انقلاب اسلامی دیگر رفته و پایه های حکومتی این انقلاب در حال شکل گیری است.

به گزارش خبرنگار مهردر تبریز، بیوک مقدسی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم این منطقه به هویت خود بازگشته و اسلام ناب محمدی را به عنوان برنامه دنیوی و اخروی خود می خواهند، افزود: کشورهای تونس، مصر، یمن، اردن و سایر کشورهای منطقه با آغوش باز به استقبال یک انقلاب اسلامی دیگر رفته و پایه های حکومتی این انقلاب در حال شکل گیری است .

مقدسی با اشاره به واقعه عاشورا گفت : روشنگری های حضرت زینب و امام سجاد علیهماالسلام پرده از چهره خاندان کثیف بنی امیه برداشت و باعث رسوایی این خاندان شده و نهضت امام حسین(ع) در دنیا ماندگار و بلند آوازه کردند.

وی خاطر نشان کرد: شیطان بزرگ و اروپا آنقدر ضعیف شده اند که قادر به حیات معمولی خود نیستند و با توسل به دسیسه های ماکیاولی خود سعی در حفظ بقا دارند و اکنون بوق و کرنای غرب تاثیر خود را از دست داده و یکی پس از دیگری تعطیل می شوند.

مقدسی در خصوص جریانات سیاسی اخیر لبنان نیز اظهار داشت: حزب الله لبنان مقتدرانه با همکاری سایر گروهای داخلی تسلط کامل بر منطقه داشته و رژیم صهیونیستی را از هر جهت زمینگیر کرده که باعث نزدیک شدن این غده سرطانی به نقطه اضمحلال شده است.

استفاده از حربه ایران هراسی برای ترساندن ممالک منطقه 

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: استکبار برای ترساندن ممالک منطقه تحت عنوان ایران هراسی این شیطنت ها را انجام می دهد.

بیوک مقدسی افزود: هیئت مذاکره کننده ایرانی با اقتدار تمام در خصوص مواضع نظام روشنگری کرده و ثابت کرد دنیا از طرف قدرت های شیطانی با داشتن هزاران بمب اتمی در تهدید جدی قرار دارد.

مقدسی اظهار داشت: آمریکا و اروپا با استفاده از سلاح اتمی و به خاک و خون کشیدن و مبتلا کردن میلیونها انسان به بیماری های مزمن حق صحبت درباره خطر این سلاح ها را ندارند.

وی افزود: قدرت های استکباری و در راس آنها گروه 1 + 5 یقین دارند ایران اسلامی بدنبال سلاح هسته ای نیست ، بلکه بیم آنان از بازگشت شکوفایی علمی به جهان اسلام است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر از هیئت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات استانبول گفت: موضع هیئت ایرانی در مقابل گروه 1 + 5 بسیار ستودنی بود و حاکی از پیروزی بلا منازع دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در این مذاکره غرور آفرین است.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی در جهان عرب و منطقه و خارج از مرزهای اسلامی تاثیر گذاشته و روسای مستبد یا فرار می کنند یا در فکر فرار هستند .

دولت در نظام اداری کشور خانه تکانی انقلابی کند

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان شرقی همچنین ضمن اشاره به سلامت اداری کشور گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده تا دولت با این همه تلاش و کوشش خود، خانه تکانی انقلابی ای در نظام اداری کشور انجام دهد که امیدواریم با یاری مجلس این امر محقق شود و رضایتمندی مردم انقلابی را فراهم کند.

مقدسی درباره بودجه سال 1390 که توسط دولت به مجلس تسلیم خواهد شد، افزود: امید است با کمک مجلس این بودجه به طور شفاف در محل مصارف آن از سوی دولت هزینه شده و خزانه کشور با شفافیت بیشتری اداره شود.

کد خبر 1244231

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha