۱۳ بهمن ۱۳۸۹، ۱۳:۳۳

شش طرح بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می شود

شش طرح بهداشتی و درمانی در کردستان افتتاح می شود

سنندج - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از افتتاح و بهره برداری از شش طرح بهداشتی و درمانی در دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، طیب قدیمی عصر سه شنبه چهارشنبه در مراسم افتتاح یکی از پروژه ها و طرح های بهداشتی استان، اظهار داشت: با توجه به وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های بهداشتی و درمانی در استان، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر شش پروژه و طرح بهداشتی در کردستان افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: برای ساخت و افتتاح این شش پروژه بهداشتی و درمانی در استان کردستان اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کردستان و همچنین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به عنوان برخی از این پروژه ها، خاطرنشان کرد: بهره برداری از ساختمان شش واحدی مسکونی پزشکان متخصص بانه، توسعه فضاهای درمانی بیمارستان این شهر، ساختمان چهار واحدی مسکونی پزشکان مریوان از جمله مهمترین این پروژه به شمار می آید.

قدیمی همچنین به افتتاح و آغاز به کار پایگاه اورژانس بین جاده ای در شهرستان قروه، درمانگاه شمار یک شهرستان بانه و راه اندازی بخش کودکان در بیمارستان این شهر اشاره کرد و افزود: این شش پروژه در ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی در پایان یادآور شد: با بهره برداری از این شش طرح در استان کردستان میزان دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی بیش از گذشته افزایش می یابد.

کد خبر 1244575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha