۲۱ بهمن ۱۳۸۹، ۱۷:۴۸

همزمان با دهه فجر؛

ساختمان مدرسه علمیه خواهران شهر صحنه افتتاح شد

ساختمان مدرسه علمیه خواهران شهر صحنه افتتاح شد

قم - خبرگزاری مهر: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی طی مراسمی ساختمان مدرسه علمیه الزهرا (س) تنها مدرسه علمیه خواهران صحنه در استان کرمانشاه با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امام جمعه و موسس مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) صحنه در این مراسم  طی سخنانی با اشاره به کلنگ‌زنی ساخت بنای این مدرسه در نیمه شعبان سال ۸۷ اظهار داشت: با مساعدت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و استانداری کرمانشاه ساختمان این مدرسه در مدت حدود دو سال احداث شد.

حجت‌الاسلام عزیزمراد منصوری با بیان اینکه مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) صحنه در تمام ایام سال در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی فعال است، تصریح کرد: این فعالیت‌ها به ویژه در ایام ماه محرم و صفر و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و صرفا به بانوان طلبه اختصاص ندارد، بلکه عموم بانوان شهر در آن حضور دارند.

موسس مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) صحنه با اشاره به همکاری این مدرسه با اداره آموزش و پرورش صحنه در زمینه برگزاری برنامه‌های فرهنگی اظهار داشت: علاوه بر اعزام مبلغ به مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش، مدرسه الزهرا (س) در زمینه برگزاری مراسم و برنامه‌های فرهنگی نیز با این اداره همکاری دارد.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به امکانات ساختمان مدرسه الزهرا (س) صحنه یادآور شد: این مدرسه علاوه بر کلاس‌های درس و امکانات آموزشی دارای سالن غذاخوری، مهدکودک به منظور نگهداری فرزندان طلاب و خوابگاه موقت ۶۰ نفره به منظور اسکان طلاب است.

حجت‌الاسلام منصوری خاطرنشان ساخت: این مدرسه دارای حدود ۱۰۰ طلبه خواهر است.

شایان ذکر است به دلیل تعداد بیشتر خواهران طلبه در شهر صحنه نسبت به برادران طلبه، مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) صحنه پیش از این در محل حوزه علمیه برادران این شهر دایر و حوزه علمیه برادران به ساختمانی استیجاری منتقل شده بود.
کد خبر 1250731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha