۲۶ بهمن ۱۳۸۹، ۱۱:۵۱

در گفتگو با مهر اعلام شد:

جزئیات تشییع دانشجوی کشته شده درحوادث دیروز/ تشییع از "سر در" تا "سر در"

جزئیات تشییع دانشجوی کشته شده درحوادث دیروز/ تشییع از "سر در" تا "سر در"

صانع ژاله دانشجوی بسیجی که دوشنبه 25 بهمن ماه در جریان حضور اغتشاشگران در خیابانهای مرکزی تهران به ضرب گلوله منافقان شهید شد به گفته مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور فردا چهارشنبه تشییع می شود.

هادی قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر گفت: پیکر "صانع ژاله" چهارشنبه از ساعت 9:30 صبح از مقابل سر در دانشگاه هنر تهران بر روی دستان دانشجویان، اساتید و هنرمندان تشییع می شود.

مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور درباره مسیر تشییع پیکر این دانشجوی شهید گفت: پیکر این دانشجو به سمت خیابان انقلاب تا سر در اصلی دانشگاه تهران تشییع می شود.

قاسمی درباره محل خاکسپاری "صانع ژاله" گفت: پیکر این دانشجو در شهرستان پاوه که محل زندگی خانواده اش است آرام می گیرد.

به گزارش مهر، صانع ژاله دانشجوی رشته نمایش دانشگاه هنر تهران و متولد پاوه بود که طی تیراندازی منافقان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

این تیراندازی توسط یک موتورسوار انجام شده که طی عملیاتش چند نفر را زخمی و این دانشجوی دانشگاه هنر تهران را کشته است.
 
جانشین فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز سه شنبه از مجروح شدن 9 تن از نیروهای امنیتی در تیراندازی‌های روز گذشته خبر داد و گفت: تیراندازی گروهی از منافقان در روز 25 بهمن منجر به کشته شدن یک نفر از هموطنانمان و مجروحیت چند تن دیگر شد.
 
به گزارش مهر، در تجمعاتی که از سوی سران فتنه 25 بهمن ماه در تهران ترتیب داده شده بود آتشی که از سوی اغتشاشگران گشوده شده بود موجب جراحت چهار نفر از حاضرین در تجمعات شد که یک نفر از این افراد به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. گروهک منافقین روزهای قبل با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرده بود در تجمعات روز دوشنبه تهران شرکت خواهد کرد.
کد خبر 1254291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha