۳۰ بهمن ۱۳۸۹، ۱۰:۲۵

طلوعی در گفتگو با مهر:

"رئال مادرید" به روزهای پایانی نگارش رسید

"رئال مادرید" به روزهای پایانی نگارش رسید

کار نگارش رمان "رئال مادرید" به مرحله پایانی رسیده و محمد طلوعی نویسنده اثر باید آن را تا پایان سال تحویل ناشر دهد.

محمد طلوعی که نگارش رمان "رئال مادرید" را به سفارش انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرده بود درباره این کتاب به خبرنگار مهر گفت: طبق قراردادی که با کانون دارم باید کتاب را تا پایان اسفند تحویل ناشر دهم و درحال حاضر هم به مراحل پایانی نگارش داستان رسیده‌ام.

وی ادامه داد: این رمان در بیش از 100 صفحه برای گروه سنی نوجوان نوشته شده است و داستان تعدادی پسر نوجوان است که تیم فوتبالی تشکیل داده و در تدارک این هستند که در مسابقات مدرسه فوتبال رئال مادرید شرکت کنند و همین هدف باعث می‌شود اتفاقات داستان رقم بخورد.

نویسنده "قربانی باد موافق" با اشاره به اینکه در روند نگارش داستان تغییراتی نسبت بدانچه از ابتدا در ذهنش بود ایجاد کرده، بیان کرد: داستان ابتدا از جایی شروع می‌شود که این بچه‌ها تصمیم می‌گیرند تیم فوتبال تشکیل دهند ولی بعدا در اجرا تصمیم گرفتم این بخش را به پیش داستان منتقل کرده و اصل قصه را از جایی شروع کنم که آنها راهی سفر می‌شوند.

طلوعی در پایان گفت: شخصیت اصلی داستان  به نام عبد ، دوستانی دارد که با او در تیم فوتبال هم بازی هستند ولی راوی داستان پسری به نام خداداد است که خود را بهترین بازیکن تیم می‌داند.

کد خبر 1256320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha