۹ آبان ۱۳۸۳، ۱۸:۳۹

شهردار تهران در جمع كارگران خدمات شهري و فضاي سبز :

خدمت به شهروندان بزرگترين افتخار است ؛ آنرا با هيچ چيز عوض نمي كنيم

شهردار تهران با حضور در همايش سفيران پاكيزگي ، در جمع كارگران خدمات شهري و فضاي سبز شهرداري گفت : خدمتگذاري در تهران به عنوان پايتخت جمهوري اسلامي ايران ، بزرگترين افتخار هر انسان است .

به گزارش خبرگزاري "مهر" به نقل از سامانه مديريت ارتباطات شهرداري تهران ، دكتر محمود احمدي نژاد بعد از ظهر امروز در مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) افزود : خداي بزرگ را شكر مي گويم كه بار ديگر توانستم در جمع بهترين، صميمي ترين و زحمت كش ترين همكاران شهرداري حاضر باشم .

وي با تاكيد بر اينكه هر مقدار اين خدمت همراه با مشكلات و سختي ها باشد ، اجر ، ارزش و احترام آن بيشتر است ، اظهار داشت : يكي از بهترين اقشار جامعه در تهران كارگران خدمات شهري هستند .

وي ادامه داد: اين عزيزان ، پر زحمت ترين كار را در تهران برعهده دارند و با جانفشاني ، محيط زندگي عمومي را حفظ مي كنند .

شهردار تهران گفت : به سهم خود از همه شما سپاسگزارم و دستان پرتوان تك تك شما را مي بوسم .

احمدي نژاد با اشاره به اين موضوع كه از همكاران حوزه خدمات شهري مي خواهد كه قدر خدمات اين قشر را بدانند ، افزود : بايد شرايطي فراهم شود كه كارگران با اطمينان خاطر و امنيت به خدمات خودشان ادامه دهند .

وي به حقوق و بيمه كارگران خدمات شهري به عنوان دو مقوله مهم در اين راه اشاره كرد و  گفت : فيش حقوقي و بيمه خدمات درماني موضوعاتي هستند كه بايد در قرارداد پيمانكاران گنجانده و اعمال آنها با جديت دنبال شود. 

وي اظهار داشت : همكاران ما در حوزه خدمات شهري با گذاشتن جان خود بر كف دست و در معرض خطرات گوناگوني كه در مسير كار وجود دارد ، شهر را با طراوت نگه مي دارند. 

احمدي نژاد تاكيد كرد : وظيفه ما است كه براي اين قشر شرايط يك زندگي آبرومندانه را تامين كنيم .

شهردار تهران به همكاري مردم در تميز نگه داشتن شهر اشاره كرد و افزود : رعايت نظافت شهر يك وظيفه عمومي است كه در صورت همكاري آحاد مختلف جامعه ، هزينه هاي حفظ سلامتي شهر به شدت كاهش مي يابد .

وي در پايان بار ديگر از خدمات و زحمات كارگران خدمات شهري و فضاي سبز شهرداري تهران تقدير وتشكر كرد و اظهار داشت : من به حضور در جمع شما افتخار مي كنم و اين افتخار را با هيچ چيز عوض نخواهم كرد .

کد خبر 125760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha