۷ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۰۴

توسط شهرداری تهران:

مهمانسرایی با ظرفیت 700 نفر در نجف اشرف احداث می شود

مهمانسرایی با ظرفیت 700 نفر در نجف اشرف احداث می شود

با تشکیل ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در شهرداری تهران، علاوه بر ساخت یک مهمانسرا با ظرفیت 700 نفر در نجف اشرف، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیز از سوی شهروندان منطقه 2 برای بازسازی حرمین عسگرین جمع آوری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 با اشاره به اقدامات صورت گرفته در ستاد معین بازسازی عتبات عالیات این منطقه ابراز داشت: به دلیل اقدامات بسیار خوب شهرداری تهران در بازسازی عتبات عالیات، ستاد معین بازسازی در شهر تهران به ریاست دکتر قالیباف تشکیل شده است که در سطح مناطق نیز شهردار منطقه 2 به عنوان رابط فعالیت می کند.

وی ساخت مهمانسرا به استعداد 700 نفر در نجف اشرف و ساخت سرویس بهداشتی دارای 400 چشمه در عتبات عالیات را از جمله اقدامات شهرداری در این زمینه خواند.
 
به گفته غلامرضا زاده، با توجه به اقدامات صورت گرفته در بازسازی حرمین کاظمین امام جواد (ع) و امام موسی کاظم(ع)، بازسازی حرم عسگریین در سامرا نیز به شهرداری تهران واگذار شده است.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 افزود: به همین منظور تبلیغات و اطلاع رسانی برای جمع آوری کمک های مالی شهروندان در سطح مساجد، اماکن عمومی و میادین اصلی انجام شده است.
 
وی خاطر نشان ساخت : شهروندان تهرانی در صورت تمایل به مشارکت در این امر خداپسندانه، می توانند مبالغ نقدی خود را از طریق شماره حساب 1212 بانک شهر، با نام ستاد معین بازسازی عتبات عالیات واریز کنند.
 
غلامرضا زاده همچنین از برنامه ریزی برای تامین یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه در سطح شهرداری منطقه 2 برای ارسال به ستاد مرکزی عتبات عالیات شهرداری تهران تا 20 اسفند ماه خبر داد.
 
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 ابراز امیدواری کرد تا از طریق این کمک هایی که از سطح مناطق 22 گانه شهر تهران جمع آوزی می شود، حرم امام هادی(ع) و امام حسن عسگری(ع) در شهر سامرا با امکانات رفاهی و گردشگری مناسب آماده سازی شود تا شیعیان و محبان اهل بیت از سراسر دنیا، فضای مناسبی برای استراحت و زیارت در اختیار داشته بانشد.
کد خبر 1261656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha