۱۶ اسفند ۱۳۸۹، ۱۰:۳۳

شهبازی:

400 راوی کاروانهای راهیان نور قم را همراهی می‌کنند

400 راوی کاروانهای راهیان نور قم را همراهی می‌کنند

قم - خبرگزاری مهر: مدیر موسسه راویان فتح گفت: 400 راوی کاروان‌های راهیان نور استان قم را به منظور آشنایی بیشتر زائران با مناطق عملیاتی و بیان خاطرات دوران دفاع مقدس همراهی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، رضا شهبازی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: نزدیک به 15 هزار نفر از استان قم به مناطق عملیاتی جنوب کشور به منظور زیارت سرزمین نور اعزام می‌شوند که نیاز بود به منظور آشنایی هرچه بیشتر این زائران، افرادی با عنوان راوی آنان را همراهی کند.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی برای این افراد، اظهار داشت: کارگاه آموزشی دو روزه با حضور راویان دفاع مقدس پیش از اعزام نخستین کاروان در حسینیه ثارالله سپاه علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد که در این کارگاه راویان به مرور عملیات‌های دفاع مقدس در مناطق جنوب پرداخته و نسبت به فنونی از قبیل فن بیان، مخاطب‌شناسی و مواردی از این قبیل بیشتر آشنا شدند.

شهبازی همچنین به برگزاری همایش یکروزه راویان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت از سوی موسسه راویان فتح اشاره کرد و گفت: در این همایش فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) بر اهمیت بحث روایتگری تاکید کرد و به تشریح چگونگی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان پرداخت.

وی با بیان اینکه پس از اتمام اعزام‌ها، عملکرد راویان دفاع مقدس مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و از برترین‌های روایتگری نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

کد خبر 1268749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha