۱۷ آبان ۱۳۸۳، ۱۲:۴۹

عضو هيأت رئيسه مجلس در نمايشگاه قرآن :

فعاليت هاي قرآني وزارت ارشاد تحسين برانگيز است

مجبي نيا ، عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي فعاليت هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در زمينه علوم و مفاهيم قرآني را تحسين برانگيز خواند .

به گزارش گروه دين و انديشه خبرگزاري "مهر"، به نقل از ستاد خبري نمايشگاه ، جهانبخش محبي نيا عضو هيأت رئيس مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد : اگر خطايي در برخي از حوزه هاي فرهنگي هنري وزارت ارشاد ديده شده ، خطايي جزئي و منحصر به برخي از عوامل بوده و ارتباطي با ساختار فرهنگي ندارد ، بنابراين نبايد خطاهاي جزئي را با حساسيت زياد بزرگ نمايي كنيم چون اين گونه اغراق ها كل مجموعه را زير سؤال مي برد .

وي افزود : نمايشگاه قرآن كريم نقشي حياتي در انتقال فرهنگ قرآني به آيندگان ايفا مي كند و به طور كلي مي توان گفت كه وزارت ارشاد در حوزه فعاليت هاي ديني و قرآني عملكرد قابل قبولي ارائه كرده است .

عضو هيأت رئيس مجلس شوراي اسلامي به آثار ارزشمند بانوان هنرمند در نمايشگاه قرآن اشاره كرد و گفت : بانوان هنرمند در نمايشگاه قرآن نشان دادند كه مي توانندهمگام باجامعه به ترويج فرهنگ قرآني بپردازند .

وي تنوع آثار و ايجاد بستري براي ارتباط  مخاطبان متعدد با مضامين و مفاهيم ديني قرآن را، از خصوصيات منحصر به فرد نمايشگاه قرآن اعلام كرد و خواستار ايجاد فضاي آرام و به دور از تنش براي فعاليت فرهنگي هنري ، به ويژه نويسندگان و هنرمندان شد .

کد خبر 127921

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha