۱۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۳:۵۳

فیلمبرداری بیستمین فیلم آلن رنه به پایان رسید

فیلمبرداری بیستمین فیلم آلن رنه به پایان رسید

فیلمبرداری بیستمین فیلم آلن رنه فیلمساز فرانسوی هفته گذشته در سن اوئن این کشور به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از پایگاه خبری سینمای اروپا پس از دو ماه فیلمبرداری ، فیلم "هنوز چیزی ندیده‌ای" وارد مراحل فنی شد. "هنوز چیزی ندیده‌ای" اقتباسی است از نمایشنامه "اوریدیس" نوشته ژان آنوئیل که نگاهی اساطیری به موضوعاتی چون عشق و مرگ دارد.

آلن رنه 88 ساله که دو سال پیش برای ساخت فیلم قبلی‌اش با عنوان "علفزار وحشی" برنده جایزه ویژه جشنواره کن شد از بازیگران شناخته شده سینمای فرانسه استفاده کرده است. ماتیو آمالریک بازیگر و کارگردان فیلم "در تور" که سال گذشته در کن برنده جایزه ویژه هیئت داوران شد، لامبر ویلسون بازیگر فیلم "از خدایان و انسان‌ها" نماینده سینمای فرانسه در رقابت‌های اسکار سال گذشته میشل پیکولی، آن کونسینی و سابینه آزما در "هنوز چیزی ندیده‌ای" به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

فیلمنامه اقتباسی "هنوز چیزی ندیده‌ای" را لوران اربیه و آلکس روال نوشته‌اند. فیلم داستان نمایشنامه‌نویسی ساکن خانه‌ای قدیمی  در مرکز فرانسه را روایت می‌کند که چند دوست به ملاقاتش می‌آیند. سیزده شخصیت اصلی در این فیلم حضور دارند که نقش هر یک را بازیگران نام آشنای سینمای فرانسه بر عهده گرفته اند.

"هنوز چیزی ندیده‌ای" با بودجه‌ای 8 میلیون یورویی تولید شده و اریک گوتیه فیلمبردار کهنه‌کار سینمای فرانسه فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است.

کد خبر 1280419

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha