۲۳ فروردین ۱۳۹۰، ۰:۳۹

معاون اول رئیس‌جمهور:

دولت برای رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند

دولت برای رفع مشکلات استان سیستان و بلوچستان تلاش می‌کند

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که دولت با جدیت به دنبال برقراری و گسترش عدالت در سراسر کشور است، گفت: دولت تلاش می‌کند محدودیت‌ها و کاستی‌های استان‌های محروم از جمله سیستان و بلوچستان را جبران کند و وضع معیشتی مردم این استان را ارتقاء دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا رحیمی بعدازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی استان سیستان و بلوچستان که در آستانه هشتاد و نهمین سفر استانی هیئت دولت برگزار شد، با اشاره به تاخیری که در انجام این سفر صورت گرفت، اظهار کرد: دولت در سال 90 از امکانات و منابع بیشتری نسبت به سال گذشته برخوردار است از این رو تلاش خواهد شد با تخصیص اعتبارات مناسب، ضمن جبران تاخیر در سفر گام‌های بلندی در جهت محرومیت‌زدایی و رفاه مردم استان برداشته شود.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان این‌که استان سیستان و بلوچستان از مشکلاتی در بخش آب و بیکاری رنج می‌برد، خاطرنشان کرد: دولت با همه توان و تا حد اختیارات تلاش خواهد کرد این سفر منشاء خیر و برکت برای مردم استان باشد و مشکلات اساسی استان سیستان و بلوچستان را برطرف کند.
 
وی بندر چاه‌بهار را از بنادر مهم کشور برشمرد و گفت: دولت برای توسعه این بندر طرح‌ها و برنامه ریزی‌های کارشناسی انجام داده که با اجرای این طرح‌ها، آثار مثبتی هم در سطح استان سیستان و بلوچستان و هم در بخش تجارت و اقتصاد کشور نمایان خواهد شد.
 
در این جلسه همچنین ضمن مرور برنامه‌های سومین سفر هیئت دولت به استان سیستان و بلوچستان، گزارشی از پیشرفت‌های ایجاد شده و شاخص‌های ارتقاء یافته در دو سفر قبلی ارائه شد.
 
در این نشست همچنین نمایندگان مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی مشکلات اساسی استان و شهرستان‌های حوزه انتخابی خود را مطرح کردند و با بحث و بررسی در خصوص پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی مصوباتی برای طرح در جلسه استانی هیئت دولت فراهم شد.
کد خبر 1286776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha