۲۰ آبان ۱۳۸۳، ۱۱:۵۱

محسن شاه محمدي كارگردان :

حركت مداومي در سينماي پليسي ايران صورت نگرفته است

ژانر پليسي درايران بيشتر در زمينه تلويزيون فعال بوده و در سينما حركت مداومي نداشته است.

به گزارش خبرگزاري مهر ، محسن شاه محمدي كارگردان سريال پليسي ، " تصميم نهايي "در آستانه برگزاري نخستين  جشنواره  فيلم پليس با اشاره  به لزوم برگزاري اين حركت فرهنگي هنري در كشور به دليل  افزايش توليد و حجم بالاي آثار پليسي ، عنوان  كرد: انبوه توليد در حوزه فيلم و سريال  پليسي مي طلبد تا فرصتي براي ارزيابي و تشويق وجود داشته باشد و برپايي جشنواره فيلم پليس نيازي بود كه احساس مي شد.

شامحمدي با بيان اينكه پليس درحوزه تلويزيون سرمايه گذاري جدي تري ارايه داده است، ياد آور شد: نيروي انتظامي در رسانه تلويزيون به دليل انبوه بينندگان سرمايه گذاري بيشتري داشته كه خوشبختانه در اين راستا به دليل تنوع توليد و استفاده از نيروهاي حرفه اي توانسته مخاطب را تا حدود زيادي راضي نگه دارد.

وي اضافه كرد: به دليل افزايش برخي از ناهنجاريهاي اجتماعي مجبوريم در كارهاي خود مرتب آموزشهاي اجتماعي بدهيم درحاليكه شايد ربطي به تعريفي كه ما از سينماي پليسي مي شناسيم نداشته باشد.

اين هنرمند خاطرنشان ساخت: نيروي پليس ما نيز در راستاي كاهش جرم و جنايت اقدام به سرمايه گذاري  كرد و نه به دليل تبليغ خود و اين خود باعث خلق آثاري شده است كه آن را از ديگركشورها متمايز ساخته است.

به اعتقاد وي ، تلويزيون با توجه به اهميت موضوع توانسته از نظركيفيت و محتوا كنترل موثري در خلق آثار پليسي داشته باشد، مضافا اينكه با بالا رفتن كيفيت توليد بهترين زمانهاي پخش را نيز در اختيار اين گونه آثار قراردهد.

کد خبر 128898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha