۲۶ فروردین ۱۳۹۰، ۱۵:۱۵

آیت الله قربانی:

قیمت خرید برگ سبز چای نیازمند کارشناسی ویژه است

قیمت خرید برگ سبز چای نیازمند کارشناسی ویژه است

رشت - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت گفت: قیمت خرید برگ سبز چای استانهای شمالی نیازمند کارشناسی ویژه و اصولی است.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، آیت الله زین العابدین قربانی در نماز جمعه این هفته از نرخ خرید تضمینی چای از سوی دولت انتقاد کرد و افزود: این قیمت برای کشاورزان چایکار استانهای شمالی صرفه اقتصادی ندارد و باید متناسب با هزینه تولید نرخ گذاری شود.

وی از مسئولان کشوری و استانی به ویژه استاندار گیلان خواستار تغییر قیمت چای کشاورزان شد و اظهارداشت: چای دومین محصول راهبری استان است.

امام جمعه رشت چای را محصول در حال مرگ توصیف کرد که رئیس جمهور آن را نجات داده است، گفت: صنعت چای باید با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت به دوران طلایی خود برسد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش ایران امروز در برابر سایر ارتشیان جهان در همه عرصه ها با اتکاء به خداوند منان سربلند و پیروز است.

آیت الله قربانی ارتش ایران را ارتشی مردمی دانست و گفت: بزرگترین افتخار ارتش ایران این است که تحت امر ولایت فقیه قرار دارد. 
  
وی همچنین با اشاره به جنایات آل سعود و استکبار جهانی در بحرین اظهارداشت: مردم بحرین تامین جانی نداشته و جامعه بین الملل نیز توجهی به آنان ندارد.

خطیب جمعه رشت ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) خواستار رعایت عفاف و حجاب از سوی بانوان مسلمان در جامعه شد.

کد خبر 1289238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha