۲۸ فروردین ۱۳۹۰، ۹:۱۴

دومین نمایشگاه "توسعه فناوری الکترونیکی تهران" برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه "توسعه فناوری الکترونیکی تهران" برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه "توسعه فناوری الکترونیکی تهران" ویژه تمام مقاطع تحصیلی در حوزه مدارس منطقه 5 شهر تهران از اول تا هشتم اردیبهشت از سوی معاونت آموزش و نوآوری سازمان آموزش وپرورش برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری مهر، مجید بایرامی مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه "توسعه فناوری الکترونیکی" در حوزه مدارس موجد فرصتهایی برای ذینفعان حوزه آموزش و پرورش در یک فضای آموزشی و پژوهشی است که بتوانند با امکانات و فرایند‌های جدید هوشمندسازی مدارس آشنا شوند.

 وی افزود: در این نمایشگاه سخت افزارها و نرم افزارهای آموزشی در فضایی سالم و مورد تایید به رقابت می‌پردازند ومسئولان آموزشی می‌توانند ضمن آشنایی با شیوه‌های صحیح استفاده از آنها به انتخاب برنامه‌ها و ابزارهای مورد نیاز خود با هزینه کم و کارایی زیاد بپردازند.

  بایرامی گفت: در حال حاضر 60 شرکت فعال در عرصه فناوری اطلاعات برای شرکت دراین نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که در نهایت 30 شرکت برای حضور انتخاب می‌شوند.

همچنین در حاشیه نمایشگاه، کلاسهای آموزش ضمن خدمت با موضوع مدیریت و تکنولوژی در آموزش و پرورش و کارگاه‌های تولید محتوا برای فرهنگیان و نمایشگاه دستاوردهای آموزگاران، دبیران و دانش ‌آموزان در حوزه آی تی در جنب بخش جنبی برگزار می‌شود.

 دومین نمایشگاه توسعه فناوری الکترونیکی در حوزه مدارس منطقه 5 شهر تهران در دبیرستان فاطمه الزهرا(س) واقع در فاز 2 شهرک اکباتان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1289862

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha