۲۰ آبان ۱۳۸۳، ۱۸:۴۱

رويترز:

روسيه دارايي هاي رقيب يوكاس را نيز مسدود كرد

شركت نفتي يوكاس در روسيه اعلام كرد دادگاهي در مسكو 5/34 در صد از سهام شركت نفتي "سيب نفت"Sibneft را كه رقيب يوكاس است مسدود كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از خبرگزاري فرانسه يك مقام يوكاس اعلام كرد دادگاه اين حكم را يك هفته پيش اعلام كرد ليكن از ارائه جزئيات بيشتر خودداري كرد.

سيب نفت كه متعلق به ميلياردر روسي بنام رومان آبراموويچ مي باشد در صدد است تا بخشي از سهام را با يوكاس ادغام كند.

گرچه ابراموويچ معتقد بود كه بر خلاف خودروكوفسكي رئيس يوكاس از الفاظ تندي عليه كرملين استفاده نكرده است ليكن چندي پيش دادگاه باسماني مسكو باصدور حكمي اعلام كرد يوكاس نمي تواند سهام خود را به سيب نفت واگذار كند.

دولت روسيه چندي است عليه شركت نفتي يوكاس كه متعلق به خودروكوفسكي يهودي است به اتهام فريب طرح دعوي كرده است  و اخيراً نيز از شركت سيب نفت كه مالك آن نيز آبراموويچ يهودي و مالك باشگاه چلسي انگلستان است شكايت كرده است.

لازم به ذكر است كه روسيه يهوديان آن كشور را متهم كرده است كه با استفاده از قدرت مافيائي خود به اقتصاد روسيه ضربه زده و همچنين با بهره جستن از طرفندهاي بازرگاني اقتصاد آن كشور را به ورشكستگي كشانده اند.

همچنين ذكر اين نكته ضروري است كه هفت نفر از سرمايه دارترين افراد روسيه همگي يهودي هستند كه كرملين را متهم مي كنند كه با اقدامات ضديهودي در صدد برهم زدن برنامه هاي آنها است.

کد خبر 129053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha