۲۹ فروردین ۱۳۹۰، ۱۴:۱۵

معاون وزیرعلوم درپاسخ به مهر:

نامه یک مسئول وزارت علوم درباره تحصیل مشایی ربطی به وزارتخانه ندارد

نامه یک مسئول وزارت علوم درباره تحصیل مشایی ربطی به وزارتخانه ندارد

معاون دانشجویی وزیر علوم درباره نامه حسن مسلمی نائینی مدیرکل امور بورس وزارت علوم به رئیس جمهور که در آن پیشنهادی مبنی بر انصراف رحیم مشایی از تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس مطرح شده است گفت: "این نامه از موضع شخصی دکتر مسلمی بوده و ربطی به وزارت علوم ندارد."

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مسلمی نائینی استاد دانشگاه تربیت مدرس که مدیر کل امور بورس و دانشجویان خارجی وزارت علوم نیز است طی نامه ای الکترونیکی از رئیس جمهور خواسته تا اسفندیار رحیم مشایی را از ادامه تحصیل در دانشگاه تربیت مدرس منصرف کند.

در این نامه الکترونیکی آمده است: "با سلام، به عنوان یک عضو کوچک در دانشگاه تربیت مدرس و خادم در وزارت علوم از رئیس جمهور خادم، فهیم، محبوب و دوست داشتنی درخواست می‌کنم در حال حاضر با این همه مشغله و کارهای متفاوت به جناب آقای مهندس مشائی توصیه کنند از ادامه تحصیل خودداری کنند."
 
بر طبق این گزارش برخی روزنامه های امروز دوشنبه 29 فروردین ماه 89 با انتشار خبر این درخواست حسن مسلمی نائینی از رئیس جمهور، این نامه را تحت عنوان درخواست "وزارت علوم" از رئیس جمهور تعبیر کرده اند.
 
محمود ملاباشی امروز در حاشیه گردهمایی معاونان آموزشی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در دانشگاه سوره در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در تحلیل این نامه و برداشتی که برخی روزنامه ها داشته اند گفت: "نامه مربوط به دکتر مسلمی است و طرفش هم آقای مشایی است."
 
معاون دانشجویی وزیر علوم افزود: "دکتر مسلمی در این نامه به طور شخصی اظهار نظر کرده و پیشنهادی داده است."
 
ملاباشی خاطرنشان کرد: "نامه دکتر مسلمی به رئیس جمهور ربطی به معاونت دانشجویی وزارت علوم ندارد. دکتر مسلمی از موضع شخصی اش به رئیس جمهور پیشنهاد داده است. در پایان هم خود را تحت عنوان حسن مسلمی نائینی استاد دانشگاه تربیت مدرس معرفی کرده است."
کد خبر 1291875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha