۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۴:۳۱

همایش سراسری مدیران ثبت احوال در سنندج آغاز شد

سنندج - خبرگزاری مهر: همایش سراسری مدیران کل ادارات ثبت احوال استان های کشور با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، ظهر چهارشنبه با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امام جمعه سنندج، استاندار کردستان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری همایش سراسری مدیران کل ادارات ثبت احوال استان های مختلف در سنندج آغاز به کار کرد.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور هدف از برگزاری این همایش را تدوین و بررسی برنامه های کاربردی این سازمان در سال 90 عنوان کرد و اظهار داشت: در این همایش مهمترین برنامه های سازمان با مشورت و همکاری تمامی مدیران مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

محمد ناظمی اردکانی عنوان کرد: بررسی نقاط ضعف قوت برنامه های سازمان ثبت احوال در سال گذشته، تدوین برنامه های این سازمان برای سال جاری و اعلام برنامه های جدید کاری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش دو روزه و سراسری به شمار می رود.

وی گفت: سازمان ثبت احوال کشور هر سال و برای تدوین برنامه های کاری خود یک نشست سراسری را در ابتدای سال برگزار و سپس دو نشست به فواصل زمانی مختلف را برای شناخت نقاط ضعف و قوت برگزار و در پایان هر سال نیز نشستی را برای ارزیابی برنامه های خود برگزار می کند.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار امیدواری کرد که برگزاری این نشست در راستای ارتقاء سطح برنامه های کاری سازمان و ارائه خدمت بهتر به مردم اقدامات بهتری را اجرا کنند.

همایش دو روزه مدیران کل ثبت احوال استان های سراسر کشور به مدت دو روز در شهر سنندج برگزار می شود.

کد خبر 1299152

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha