۷ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۸:۱۰

ناظمی اردکانی:

120 میلیون سند هویتی در کشور الکترونیکی می شود

120 میلیون سند هویتی در کشور الکترونیکی می شود

سنندج - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان ثبت احوال کشور از الکترونیکی کردن بیش از 120 میلیون سند هویتی در این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، محمد ناظمی اردکانی ظهر چهارشنبه در همایش سراسری مدیران کل ثبت احوال استانهای سراسر کشور، اظهار داشت: در راستای دسترسی آسان و به موقع بیش از 120 میلیون سند هویتی موجود در سازمان ثبت احوال کشور الکترونیکی می شود.

وی عنوان کرد: سازمان ثبت احوال برنامه ریزی جامعی را برای بهره گرفتن هرچه بهتر از تکنولوژی های روز در راستای انجام رسالتهای کاری و وظایف خود در دستور کار قرار داده و طی سال گذشته و امسال بخش زیادی از این برنامه های تدوین شده، اجرا می شود.

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال بیان داشت: در سال جاری و در ادامه سیاستهای الکترونیکی کردن برنامه ها و خدمات سازمان ثبت احوال کشور اقدامات بسیار خوبی تدوین شده و این برنامه ها با همکاری تمامی مدیران استانی در سال 90 به مرور اجرا می شود.

وی گفت: سازمان ثبت احوال کشور در کنار برنامه های کاری خود، عمق بخشی به فعالیتهای این سازمان را در دستور کار قرار داده و برای بهینه کردن اقدامات و با هدف دستیابی به دانش روز برنامه های بسیار خوبی را تهیه و تدوین کرده است که این برنامه ها در همایش دو روزه مدیران در سنندج تشریح خواهد شد.

ناظمی اردکانی با اشاره به طراحی و تدوین 120 برنامه متنوع برای اجرا در سازمان ثبت احوال کشور در سال جاری خاطرنشان کرد: در کنار این میزان برنامه بالغ بر 560 نوع فعالیت مختلف نیز برای اجرا در سال جاری طراحی و تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه ثبت وقایع حیاتی چهارگانه به عنوان یکی از رسالت های اصلی سازمان ثبت احوال در کشور است، یادآور شد: نشر و اطلاع رسانی مناسب این گونه آمار و اطلاعات در سطح کشور نیز از دیگر برنامه های سازمان ثبت احوال به شمار می رود که با راه اندازی پرتال های استانی و شهرستانی این اقدام به بهترین شکل ممکن اجرایی می شود.

همایش دو روزه مدیران کل ثبت احوال استان های مختلف با حضور معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال، نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه سنندج و استاندار کردستان از صبح امروز در سنندج آغاز به کار کرد و تا فردا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1299387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha