۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۳:۵۵

برای دومین سال پیاپی/

مرکز گسترش نماینده رسمی ارسال فیلم به جایزه آسیا پاسفیک شد

مرکز گسترش نماینده رسمی ارسال فیلم به جایزه آسیا پاسفیک شد

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای دومین سال پیاپی به عنوان نماینده رسمی ارسال فیلم‌های ایرانی به مراسم اهدای جایزه‌ آسیا پاسیفیک انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نامه رسمی دس پاورام مدیر پنجمین مراسم اهدای جایزه‌ آسیا– پاسیفیک به شفیع آقامحمدیان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آمده ‌است: ... می‌خواستم از حمایت شما و همکاری ارزشمندتان جهت ارسال فیلم‌های ایرانی به مراسم سال گذشته تشکر نمایم. نقش شما در انتخاب و ارسال فیلم‌ها برای معرفی ایران حیاتی و مهم بوده است. لذا آسیا پاسیفیک و فیاپ خرسند هستند تا از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به عنوان سازمان ارسال کننده فیلم‌های ایرانی برای مراسم اهدای جوایز آسیا پاسیفیک سال 2011 دعوت کنند...

دبیرخانه مراسم اهدای جایزه‌ آسیا پاسیفیک، فیلم‌های سینمایی، سینمایی کودک و نوجوان، انیمیشن بلند و مستند بلند را می‌پذیرد. البته طبق مقررات، تنها فیلم‌هایی که توسط سازمان‌های مورد تأیید مراسم آسیا– پاسیفیک و آثاری که توسط مدیران و مشاوران آسیا– پاسیفیک انتخاب می‌شوند، در این مراسم شرکت داده می‌شوند.

در چهارمین دوره مراسم اهدای جایزه‌ آسیا– پاسیفیک که عصر یازدهم آذرماه 1389 در کشور استرالیا برگزار شد، فیلم سینمایی "دیگری" ساخته مهدی رحمانی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان آسیا– پاسیفیک شد که تندیس و لوح این مراسم به تهیه‌کنندگان این فیلم (محمدعلی نجفی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) اهدا شد.

به زودی فراخوان ارسال فیلم به پنجمین مراسم اهدای جایزه آسیا پاسیفیک توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی منتشر خواهد شد تا نسبت به ارائه فیلم‌‌های تهیه‌کنندگان و کارگردانان محترم ایرانی به مرکز و ارسال رسمی آن به دبیرخانه مراسم آسیا– پاسیفیک اقدام شود.

کد خبر 1302957

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha