۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۶:۰۷

حضور مددیاران اعتیاد در کمپهای ترک اعتیاد الزامی است

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: هیچ کمپی راه‌اندازی نمی شود مگر آنکه فارغ‌التحصیلانی از دانشسرای اعتیاد در آنجا فعالیت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مهندس طه طاهری صبح امروز در مراسم «دومین جشن فارغ‌التحصیلی دوره آموزشی مددیاری اعتیاد» که در محل تالار وزارت کشور برگزار شد، گفت: کار مددیاری اعتیاد، کار مقدسی است و هر فردی برای کمک و همیاری با شما همراه شود، عاقبت بخیر و نامش ماندگار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مسئله اشتغال مددیاران اعتیاد حل خواهد شد، تاکید کرد: هیچ کمپی حق ندارد راه‌اندازی شود مگر آنکه فارغ‌التحصیلانی از دانشسرای اعتیاد در آنجا فعالیت داشته باشند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: اظهارات برخی از دوستان که می‌گویند فقط 15 درصد درمان اعتیاد توسط سازمان‌های مردم‌نهاد انجام شده، غلط است،‌ درحالیکه این سازمان‌ها در درمان اعتیاد بسیار موفق بوده‌اند و من معتقدم درمان پرهیزمدار یکی از بهترین و مهم‌ترین راه‌های موثر در ترک اعتیاد می‌باشد.

طاهری اظهار داشت: متاسفانه برخی از پزشکان متخصص ترک اعتیاد هستند که با هدف کسب منافع اقتصادی وارد این کار شده‌اند درحالیکه شما به هدف والاتر و آنهم کمک به همنوع خود می‌اندیشید و اگر کار تشکل‌های مردمی در امر مبارزه با موادمخدر به‌درستی صورت بگیرد، رونق بازار افراد سود جو خراب خواهد شد.

وی گفت: راز موفقیت شما این است که به این مسئله از بعد اقتصادی نگاه نمی‌کنید و ما اعلام می‌کنیم که از شما مددیاران اعتیاد حمایت خواهیم کرد و امیدواریم روزی جشن فارغ‌التحصیلی پزشکی و دکترای شما عزیزان را در درمان اعتیاد جشن بگیریم.
 

کد خبر 1303112

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha