۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۲:۰۰

بازی رایانه ای " مبارزان جنگل " در تهران به نمایش درآمد

بازی رایانه ای " مبارزان جنگل " در تهران به نمایش درآمد

رشت - خبرگزاری مهر: مدیر شبکه تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان از نمایش بازی رایانه ای " مبارزان جنگل " این شبکه در نخستین جشنواره بازی های رایانه ای تهران خبر داد.

 دانیال سمیعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با همکاری مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به عنوان سرمایه گذار طرح، مکانی ویژه برای نمایش بازی مبارزان جنگل در نخستین جشنواره بازی های رایانه ای تهران به تولید کننده طرح اختصاص داده شد.

وی همچنین از نمایش نسخه تولید شده این بازی با موتور UDK در این جشنواره اشاره کرد و اظهارداشت: تیم تحقیق و توسعه استودیو و بازی نگار نواندیش نسخه تولید شده با موتور UDK این بازی را برای نمایش و امتحان در جشنواره بازی های رایانه ای تهران در نظر گرفتند.

سرپرست تیم تولید بازی مبارزان جنگل گفت: معرفی دستاوردهای تبیان گیلان و آشنایی با فعالیت های ملی از اهداف اصلی حضور این شبکه در نخستین جشنواره بازی های رایانه ای تهران بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره بازی های رایانه ای از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در برج میلاد تهران برگزار شد.

سمیعی در ادامه فعالیت های شبکه تبیان استان در سال 90 را با معرفی سه عنوان جدید اعلام کرد و افزود: تولید نرم افزاری موبایل اماکن مذهبی گیلان، راه اندازی پایگاه داده های دینی و همچنین برگزاری دو جشنواره وبلاگ نویسی با هدف توسعه تولید محتوای دینی از جمله فعالیت های اصلی تبیان استان در سال جاری است.

کد خبر 1305379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha