۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۴:۱۷

جشنواره کن-33/

فیلم جدید برادران داردن مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت

فیلم جدید برادران داردن مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت

فیلم " پسری با دوچرخه" ساخته جدید برادران داردن فیلمسازان بلژیکی در جشنواره کن به نمایش درآمد و مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت.

به گزارش مهر از رویترز "پسری با دوچرخه" داستان جستجوی نا امیدانه پسری به دنبال پدرش را روایت می کند.

ژان پیر و لوک داردن که پیش از این دو بار برنده نخل طلایی کن شده اند پس از پایان نمایش فیلم خود در شنبه شب مدتی طولانی شاهد تشویق تماشاگران بودند.

"پسری با دوچرخه" که در بلژیک فیلمبرداری شده داستان سیریل پسری دوازده ساله و مو سرخ را روایت می کند که از یتیم خانه فرار می کند تا پدرش را بیابد.پسرک در طول مسیر جستجویش با زنی بی فرزند به نام سامانتا آشنا می شود که نقش لو را بازیگر نامدار بلژیکی سسیل دو فرانس بازی می کند.

ژان پیر داردن درباره فیلم گفت : "پسری با دوچرخه " را می توان یک داستان پریان مدرن دانست.نوعی پینوکیوی مدرن که گمشده و اکنون با واقعیت های زندگی مواجه می شود.او نمی داند که پدرش هنوز مایل است او را ملاقات کند یا نه.

فیلم جدید برادران وارنر عناصری از دو فیلم قبلی و برنده نخل طلایی کن یعنی " روزتا" در سال 1999 و " بچه" در سال 2005 را در خود دارد.یعنی رئالیسم ، تناقض های احساسی و پایان های تلخ.

لوک داردن نیز درباره فیلمش گفت : " پسری با دوچرخه" یک جور داستان عاشقانه است.درباره عشق زنی تنها به پسرکی خردسال که پر از خشم و خشونت است.

کد خبر 1313075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha