۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۱۷:۳۲

حکیم الهی به مهر خبر داد:

نمایندگی جامعه المصطفی در قشم راه اندازی می شود

نمایندگی جامعه المصطفی در قشم راه اندازی می شود

قم - خبرگزاری مهر: معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعة المصطفی العالمیه از راه اندازی نمایندگی این نهاد علمی و آموزشی در قشم خبر داد.

حجت الاسلام مجید حکیم الهی در گفتگو با خبرنگار مهر در قم، اظهار داشت: در حال حاضر مکان فعالیت نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در قشم تهیه شده و در سال تحصیلی آینده اقدام به پذیرش دانش پژوه خواهیم کرد.

وی ظرفیت پذیرش دانش پژوه در این نمایندگی را حدود 5 هزار نفر اعلام کرد و یادآور شد: در سالهای نخست فعالیت این نمایندگی سعی می کنیم با پذیرش کمتر دانش پژوهان، برنامه ریزیهای لازم برای توسعه این مرکز را به خوبی انجام دهیم.

وی گفت: جامعه المصطفی العالمیه علاوه بر ایجاد نمایندگی در شهرهای قم، مشهد، کرمان، اصفهان و تهران، در بسیاری از کشورهای خارجی نیز اقدام به راه اندازی مرکز و نمایندگی کرده است.

تحصیل 10 هزار نفر در جامعه المصطفی

حکیم الهی تعداد دانش پژوهان فعلی این نهاد علمی، آموزشی و پژوهشی را بالغ بر 10 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تاکنون بیش از 16 هزار نفر از جامعه المصطفی العالمیه دانش آموخته شده اند.

معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعة المصطفی العالمیه اضافه کرد: این افراد از 107 ملیت جهان بودند که با ذوق و شوق سرشاری در جامعه المصطفی العالمیه به تحصیل علم پرداختند.

کد خبر 1313109

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha