۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۰، ۲۱:۱۷

یک روزنامه انگلیسی :

آل خلیفه در بحرین حمام خون به راه انداخته است

آل خلیفه در بحرین حمام خون به راه انداخته است

حملات شبانه نظامیان رژیم آل خلیفه با حمایت نظامیان آل سعود به منازل مردم و شکنجه معترضان در زندانها در حالی همچنان ادامه دارد که یک روزنامه غربی تاکید کرد آل خلیفه در بحرین حمام خون به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حملات شبانه نظامیان رژیم آل خلیفه با حمایت نظامیان آل سعود به منازل مردم و شکنجه معترضان در زندانها ادامه دارد.
 
به گفته منابع خبری، رژیم آل خلیفه، بیمارستانها را به پادگانها تبدیل کرده است.

محمد المسقطی رئیس جمعیت حقوق بشر جوانان بحرین از ادامه شکنجه مخالفان در زندانهای رژیم خبر داد و بر غیر قانونی بودن دادگاههایی که برای محاکمه مخالفان آل خلیفه  تشکیل شده است، تاکید کرد.

آل خلیفه حمام خون به راه انداخته است

روزنامه  ایندیپندنت انگلیس در گزارشی به قلم " پاتریک ککبرن" به جنایات رژیم بحرین علیه مردم این کشورکه برای تحقق مطالبات خود به خیابان ها آمده اند، اشاره و تاکید کرد آل خلیفه برای سرکوب معترضان " حمام خون" براه انداخته است.

این روزنامه افزود : رژیم آل خلیفه علیه مردم کشور خود جنگ افروزی کرد تا شیعیان بحرینی را در حمام خون غرق کند؛ این رژیم برای سرکوب مردم خود به خشن ترین روشها از جمله شکنجه و کشتار روی آورد و نیروهای امنیتی نقابدار را برای ارعاب مردم به خیابانها فرستاد.

این روزنامه نوشت : رژیم بحرین از آشکار کردن سیاست ایجاد تفرقه طایفه ای ابایی ندارد و تخریب مساجد و حسینیه ها و یورش به آنها که حتی قدمت تاریخی دارند بخشی از این سیاست است.
 
این روزنامه انگلیسی با اشاره به اقدامات تجاوزکارانه رژیم بحرین از جمله نقض حقوق بشر و سرکوب مخالفان در سایه سکوت معنادار آمریکا نوشت :  رژیم بحرین از بازداشت و ضرب و شتم پرستاران، امدادگران و پزشکان به اتهام درمان مجروحان، معلمان، دانش آموزان و دانشجویان و همچنین اخراج کارگران و قطع هزینه کمک تحصیلی دانشجویان امتناع نکرده است.
 
 
ایندیپندنت با اشاره به " تنفر مردم بحرین از رژیم آل خلیفه " افزود : این رژیم علیه اکثریت مردم کشور خود اعلام جنگ کرده است.

هراس مقامات رژیم بحرین از سفر به خارج 

خبر دیگر اینکه به دنبال انتشار اسناد و مدارک جنایات ضد بشری در بحرین، مقامات رژیم آل خلیفه به دلیل ترس از محاکمه در دادگاه های جنایی بین المللی از سفر به خارج واهمه دارند. به همین دلیل وزیر بهداشت بحرین به خاطر بیم از تعقیب قانونی از سفر به خارج از کشور خودداری می کند.

"قاسم الهاشمی" عضوائتلاف جهانی دفاع از ملت بحرین در این باره به العالم گفته است: اسناد و مدارک  برای محاکمه جنایتکاران و قاتلانی که در شکنجه و کشتار ملت بحرین دست دارند؛ موجود است.

به گفته وی، خودداری وزیر بهداشت و دیگر مقامات بحرینی از سفر به خارج به دلیل هراس از تعقیب و مجازات بیانگر اهمیت این اسناد و مدارک است. 

اگر چه مقامات بحرینی تلاشهای بسیاری برای مخفی نگاه داشتن و سرپوش گذاشتن بر جنایتها و نقض حقوق مردم بیگناه این کشور انجام دادند، اما نتوانستند دراین زمنیه موفق شوند و این اسناد توسط رسانه ها و سازمانها حقوق بشری در اختیار افکار عمومی جهانی قرار گرفت.
 
کد خبر 1313525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha