۲ خرداد ۱۳۹۰، ۹:۱۷

جهانبخشی به مهر خبر داد:

کمبود تشکیلات قضایی و دادگستری مهمترین مشکل شهرستان قدس است

شهر قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان قدس گفت: کمبود تشکیلات قضایی و دادگستری مهمترین مشکل شهرستان قدس است.

علی جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار مهر در قدس افزود: بهبود حوزه قضایی در شهرستان قدس از مهمترین مسائلی است که مورد تقاضای مردم این شهرستان است و هنوز جایگاه مناسب و در شأن تشکیلات قضایی و دادگستری در این منطقه  به وجود نیامده است.

وی از اهتمام رئیس کل دادگستری استان تهران  برای حل مشکلات قضایی این شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: شهرستان قدس محدودیتهای زیادی در بخشهای فرهنگی و اجتماعی دارد که ریشه بخش عمده ای از آنها در قانون گریزی و بی توجهی به قانون است.

سیاه نمایی علیه امنیت شهرستان قدس توهین به مردم است

مدیر ارشد شهرستان قدس با انتقاد از سیاه نمایی علیه امنیت شهرستان قدس ادامه داد: تنها دو درصد جرائم استان تهران در شهرستان قدس انجام می شود ولی آنقدر علیه امنیت این شهرستان شایعه سازی و تبلیغات می کنند که افکار هموطنان نسبت به شهرستان قدس مخدوش می شود و این امر توهین به مردم شریف و مسئولان خدمتگزار قدس است.

وی بیان کرد: کاستی های بسیاری در این منطقه وجود دارد که انتظار است با مساعدت مسئولان، شرایط بهتری برای زندگی مردم از نظر امکانات و خدمات فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قدس افزود: فرمانداری این شهرستان برای تسریع احداث ساختمان دادگستری و اهدای مبلغ 500 میلیون ریال برای تجهیزامکانات  آن کمک خواهد کرد.

زیرساختهای شهرستان قدس ضعیف و آسیب پذیر است

این مسئول با اشاره به تازه تاسیس بودن شهرستان قدس گفت: فرمانداری قدس از دی ماه 88 مستقر شده و آغاز به کار کرده است و زیرساختهای بسیار ضعیف و آسیب پذیری دارد که پاسخگوی جمعیت این شهرستان نیست.

وی اضافه کرد: مسافرت 200 هزار نفر که عمدتاً به تهران و کرج مراجعت می کنند، در این شهرستان انجام می شود و این افراد تفاوت خدمات بین شهر قدس و آن دو شهر را احساس می کنند؛ در حالی که فاصله بین شهر قدس و شهر تهران به اندازه یک جدول است.

جهانبخشی گفت: وقتی تغییراتی در تقسیمات کشوری انجام و شهرستانی تأسیس می شود در کنار آن توقعاتی هم ایجاد خواهد شد، بنابراین این شهرستان نیز نیازمند توسعه زیرساختهای متعدد است.

کد خبر 1318154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha