۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۰۳

جهت میثاق با آرمانهای امام؛

طلاب و فضلای غیر ایرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند

طلاب و فضلای غیر ایرانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرکت می‌کنند

قم - خبرگزاری مهر: طلاب و فضلای غیر ایرانی جامعه المصطفی العالمیه به منظور میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری باکاروانی تحت عنوان «میثاق با امام، بیعت با رهبری»، چهاردهم خرداد عازم حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌شوند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌المصطفی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در آستانة بیست‌ودومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و به نشانة تجدید میثاق با آرمان‌های وی، طلاب، فضلا، استادان و کارکنان جامعه‌المصطفی در قالب کاروانی با نام «میثاق با امام، بیعت با رهبری»، چهاردهم خرداد عازم مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) می‌شوند.

حجت الاسلام ابراهیم صفرزاده ادامه داد: ظرفیت اعزام طلاب و فضلای غیرایرانی برای شرکت در مراسم امسال، هزارو دویست نفر در قالب سی دستگاه اتوبوس است.

وی با اشاره به حضور جامعه المصطفی در نمایشگاه یاد یار که ویژه ایام ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار می‌شود گفت: جامه المصطفی با ۵۰ کتاب و پایان نامه به زبان‌های مختلف که با موضوع امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تالیف شده است در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت ترویج اندیشه‌های امام خمینی (ره) به دیگر ملل دنیا بیان کرد: امروزه، تحولاتی که در ملت‌های عربی و اسلامی و ملت‌های آزادی‌خواه در مبارزه با رژیم‌های مستبد و استکبار جهانی می‌بینیم، نشات‌ گرفته از اندیشه‌های حضرت امام (ره) است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعه‌المصطفی با اشاره به اینکه نهضت امام خمینی (ره) حرکتی است که هیچ‌کس نمی‌تواند با آن مقابله کند افزود: امام (ره) در برابر دو ابر قدرت قیام و اسلام را در دنیای کنونی احیا کردند.

کد خبر 1325282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha