۱۷ خرداد ۱۳۹۰، ۱۵:۲۴

انیمیشن "نبردخلیج فارس" تا ماه آینده آماده می‌شود

انیمیشن "نبردخلیج فارس" تا ماه آینده آماده می‌شود

انیمیشن "نبرد خلیج فارس" به کارگردانی فرهاد عظیما با پایان مراحل فنی برای نمایش آماده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، انیمیشن "نبرد خلیج فارس" با موضوع حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران، مراحل پایانی صداگذاری را می‌گذراند و تا 12 تیر همزمان با سالروز این حادثه، آماده رونمایی در حوزه هنری شود.

"نبرد خلیج فارس" که به گفته فرهاد عظیما، کارگردان این انیمیشن، برای نخستین بار از تکنیک‌های بالای انیمیشن در سطح جهانی استفاده کرده، با تکنیک سه بعدی و رئال، پس از انجام مراحل چیدمان، مدل سازی،‌ نورپردازی، ساخت موسیقی و دوبله، آخرین مراحل صداگذاری را پشت سر می‌گذارد تا با کیفیتی بالا آماده رونمایی شود.

این انیمشن 30 دقیقه‌ای داستان حمله هواپیماهای آمریکایی و دفاع اسکادران‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابل آنها را بر فراز آب‌های خلیج فارس روایت می‌کند. در این انیمیشن برای اولین بار در جهان نمایش شکست جنگنده‌های آمریکایی از سوی اسکادران‌های ایرانی به تصویر کشیده شده است.

"نبرد خلیج فارس" در طول 400 روز، توسط یک گروه پنج نفره و با الهام از اتفاقات واقعی رخ داده در طول هشت سال دفاع مقدس ساخته شده است. این انیمیشن پس از رونمایی در حوزه هنری برای نمایش در سیما فرستاده می‌شود.

کد خبر 1329744

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha