۲۱ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۱۸

نخستین طرح فوریتی نواحی 123 گانه پایتخت در سال 90 آغاز شد

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق شهرداری تهران گفت: نخستین طرح فوریتی سال جاری شهرداری تهران با موضوع رسیدگی به معابر شهری از سوی نواحی 123گانه شهر تهران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحسن اسدی با بیان مطلب فوق افزود: در این طرح فوریتی نواحی 123گانه شهرتهران از بیستم خردادماه به مدت 11 روز ، معابرسطح محدوده خود را رسیدگی و مرمت خواهند کرد و با پایان طرح تمامی نیازهای محله های 374 گانه  و درخواستهای شورایاران و شهروندان  مبنی بر مرمت و لگه کیری معابر اصلی ، بزرگراهی ، پیاده روها ، ترمیم نوارهای حفاری و همچنین همسطح سازی دریچه ها ، سنگدالها و پلها نیازسنجی و احصاء خواهند شد.

وی ،  دستگاه نظارت بر اجرای این طرح فوریتی را سازمان بازرسی شهرداری تهران اعلام کرد و افزود: در طول اجرای طرح ، تمامی معاونتها ، ادارات و سازمانهای شهرداری تهران پشتیبان مناطق خواهند بود و  شهرداران مناطق 22 گانه نیز هدایت و هماهنگی اجرای مطلوب این طرح فوریتی را بر عهده خواهند داشت.

اسدی سه محور سرعت ، صحت و دقت را مطالبه شهردار تهران از شهرداران مناطق در اجرای طرح فوریتی دانست و عنوان کرد: بخش اعظمی از درخواست ها و نیازهای محله های 374 گانه شهر تهران در طول اجرای طرح استقبال از بهار1390  مرتفع و احصاء شده است که با آغازاین طرح فوریتی ، تخریب های احتمالی سطوح معابر شهری که طی این مدت و ماه های اخیر  بوجود آمده است ، رفع و رجوع خواهند شد.

مدیرکل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق ، کیفیت و مدیریت زمان را تاکید مدیریت شهری در این طرح اعلام کرد و در پایان سخنانش گفت : بر اساس تاکید شهردار تهران، معاونت فنی و عمران مسئولیت ویژه ای در زمینه اجرای مطلوب طرح بر عهده خواهد داشت ضمن اینکه حوزه معاونت امور مناطق نیز همچون گذشته ، نسبت به تسهیل فرآیندها و رفع موانع و مشکلات نواحی اقدام خواهد کرد.

کد خبر 1332272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha