۲۲ خرداد ۱۳۹۰، ۱۶:۳۰

پاکروان به مهر خبر داد:

برخورد جدی با تخلفات سد معبر مراکز تجاری شهر ورامین

برخورد جدی با تخلفات سد معبر مراکز تجاری شهر ورامین

ورامین - خبرگزاری مهر: دبیر کمیسیون بند 20 ماده 55 شهرداری ورامین از برخورد جدی با متخلفان سد معبر واحدها و مراکز تجاری در شهر ورامین خبر داد.

صاحب پاکروان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شهرداری ورامین با برگزاری کمیسیون بند 20 ماده 55  قانون شهرداریها، پیگیر جدی و قانونی تخلفات سد معبر و مزاحمت‌های شهری واحدها و مراکز تجاری شهر ورامین شده است.

وی افزود: در سه ماهه گذشته، جلسات مستمر و منظم کمیسیون بند 20 در شهرداری ورامین با حضور نمایندگان دادستانی، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی و رئیس شورای اسلامی شهر ورامین تشکیل شده و با توجه به گزارشات و اعتراضات مردمی، برای 10 واحد تجاری متخلف اخطاریه، استعلام و رأی پلمپ صادر شده است.

مراکز تجاری نیمه صنعتی و خرید و فروش دام و پرندگان دارای بیشترین معترض است

این مسئول، مراکز تجاری نیمه صنعتی و خرید و فروش دام و پرندگان را دارای بیشترین موارد اعتراض شهروندان دانست و اظهار داشت: در صورت بروز تخلف و مشاهده توسط واحدهای گشت سد معبر و یا گزارشات و نارضایتی های شهروندان، ابتدا موضوع بررسی و پس از ارسال اخطارهای قانونی در صورت عدم رسیدگی و اصرار به ادامه تخلف، پرونده مراکز مختلف در کمیسیون بند 20 رسیدگی و رأی لازم صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: در سه ماهه گذشته همچنین پس از رسیدگی به پرونده‌های مراکز مورد نظر برای واحدهای دامداری، کارگاه صافکاری و نقاشی، کارگاه جوشکاری، نانوایی، تعمیرگاه گاز خودرو، مصالح و خاک فروشی متخلف رأی پلمپ صادر و پس از ابلاغ اخطار، رفع مزاحمت شد.

پاکروان عنوان کرد: برای داشتن زندگی و شهری سالم و پویا، همگان باید برای ارتقای سطح زندگی شهری و شهروندی، ضمن جلوگیری از تخریب محیط زیست، از انجام هر آنچه که مخل زندگی اجتماعی و شهری است ازجمله آلودگی هوا، آلودگی صوتی و هرگونه سد معبر پرهیز کنیم.

کد خبر 1333339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha