۲۴ خرداد ۱۳۹۰، ۱۱:۲۰

آثار فاخر در شبکه قرآن تهیه شود

معاون سیما در بازدید از محل تولید مجموعه نمایشی "سرگشته" بر تولید آثار فاخر دینی در شبکه قرآن و معارف سیما تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دارابی، معاون سیما با اشاره به رویکرد معاونت سیما برای تولید مجموعه نمایشی در شبکه قرآن و آموزش در کنار دیگر شبکه‌های سیما تاکید کرد. وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف محل تولید مجموعه نمایشی "سرگشته" با عوامل تولید، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران این مجموعه گفتگو کرد.

مجموعه نمایشی "سرگشته" به کارگردانی محمدحسین حقیقی و مشاوره دکتر محمدحسین رجبی دوانی با مضمون تاریخی و مذهبی روایت سرگذشت زندگی عبیداله ‌بن ‌حر جعفی است که به ندای حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) لبیک نگفت و تا آخر عمر زندگی گرفتار ندامت و پشیمانی شد و با آزردگی خاطر از دنیا رفت.

او اولین زائر مزار مطهر امام حسین (ع) است. به دلیل درس‌ها و عبرت‌هایی که زندگی او دارد، این مجموعه نمایشی قرار است در ایام ماه محرم سال 90 در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شود. مجموعه نمایشی "سرگشته" در شهرک سینمایی مختار در احمدآباد مستوفی تصویر برداری می‌شود.

علی دارابی معاون سیما و حسن تقدس نژاد معاون اداری و مالی و جمعی از مدیران رسانه  از لوکیشن‌های مختار بازدید کردند، معاون سیما گفت: رسانه ملی در پی آن است که با حمایت دولت محترم بتواند شهرک بزرگ سینمایی - تلویزیونی احداث کند.

کد خبر 1335134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha