۲۵ خرداد ۱۳۹۰، ۱۶:۱۵

عصر امروز؛

پرویز سروری از خبرگزاری مهر بازدید کرد

پرویز سروری از خبرگزاری مهر بازدید کرد

پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه از خبرگزاری مهر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های این خبرگزاری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز سروری در جمع خبرنگاران این خبرگزاری با بیان اینکه مطالبه گری یک رسانه باعث تحرک در جامعه و از بین فتن نقائص و ضعف‌ها می‌شود گفت: در کشورهایی که در مدت‌های بسیار به استبداد مبتلا بوده‌اند پذیرش رسانه‌های مطالبه گر با سختی های فراوانی مواجه بوده است.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها در خط مقدم شعارهای انقلاب قرار دارند و نمی توان نقش انقلابی‌ آنها را کمرنگ کرد.

قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به نقش مجلس در روند فعالیت‌های رسانه‌ها گفت: مجلس شورای اسلامی در عدم روان شدن عدم تصویب قوانینی که در جهت منافع و ارزش‌های انقلاب همراه است سهیم بوده و باید قوانین در جهت تسهیل فعالیت رسانه‌ها تصویب  کنند.

وی با بیان اینکه محاکم کشورمان باید آستانه تحمل خود را نسبت به انتقادات رسانه‌ها بالا ببرند ، گفت: رسانه‌ها باید بتوانند قدرت را نقد کنند و مسیری را فراهم کنند که قدرت در مسیر خدمت قرار بگیرد چرا که اگر رسانه نباشد قدرت به صورت طبیعی در مسیر استبداد قرار می‌ گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: هم اکنون رسانه‌های ارزشی و در خط انقلاب جهاد فرهنگی عظیمی را انجام می‌دهند.

همچنین در ادامه این بازدید رضا مقدسی مدیرعامل خبرگزاری مهر با بیان اینکه رویکرد این خبرگزاری حرکت در مسیر اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب است، گفت: مطالبه و پرسشگری از مسئولان یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب است و این خبرگزاری فعالیت‌های خود را بر سخنان و مطالبات رهبر انقلاب قرار داده است و امیدواریم مسئولان با سعه صدر بیشتر به نقدها گوش فرا دهند و در جهت خواست رهبر انقلاب تلاش کنند.

کد خبر 1336468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha