۳۰ خرداد ۱۳۹۰، ۹:۴۹

قره شیخلو:

سازمان دارالقرآن دومین شبکه گسترده آموزشی است

سازمان دارالقرآن دومین شبکه گسترده آموزشی است

رئیس سازمان دارالقرآن با تأکید بر اینکه این سازمان درپی افزایش و تعمیق تعامل با حوزه‌های مختلف قرآنی است، گفت: سازمان بعد از آموزش و پرورش گسترده ترین شبکه آموزشی در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک سازمان دارالقرآن الکریم وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و شبکه قرآن و معارف سیما یکشنبه 29 خرداد با هدف ارتقای تعامل برگزار شد .

در ابتدای این جلسه قره شیخلو به معرفی سازمان و پیشینه تشکیل آن پرداخت و اظهار کرد: بیش از 50 عنوان برنامه قرآنی در سازمان در حال انجام است که می توان گفت سازمان بعد از آموزش و پرورش گسترده ترین شبکه آموزشی در کشور محسوب می شود.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم یادآور شد: نگاه سازمان تعامل، همکاری و ارتباط بیشتر با رسانه است و لذا در سالهای اخیر بیشترین تعامل را با شبکه قرآن داشته ایم و لازم است این تعامل در حوزه های مختلف قرآنی نیز اتفاق بیفتد و این کار مستلزم ورود جدی شبکه قرآن به عرصه فعالیت است.

در ادامه این نشست داوود تک فلاح، معاون آموزش و پژوهش سازمان دارالقرآن الکریم ارتباط مستمر با مخاطبین شبکه قرآن در برنامه های 1445 ، تعیین اهداف برنامه ها، تفکیک موضوعات آموزشی و ساخت تواشیح های جدید و نو جهت جذب مخاطبین بیشتر را خواستار شد.

سپس مدیر شبکه قرآن و معارف سیما برنامه ها و اهداف کلی شبکه قرآن را تبیین و یادآور شد: شبکه قرآن، جوانترین شبکه صدا و سیما بوده و از محدودیت های خاصی نیز برخوردار است .

پیشنمازی اظهار داشت: کارهای خوبی بین سازمان و شبکه قرآن در حال انجام و پیگیری است و شبکه قرآن آمادگی همکاری و پخش تبلیغات گسترده محصولات و فعالیتهای قرآنی را دارد.

کد خبر 1339415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha