۳۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۳:۵۴

طی چهار سال/

6800 میلیارد ریال در بخش گردشگری گلستان سرمایه گذازی می شود

6800 میلیارد ریال در بخش گردشگری گلستان سرمایه گذازی می شود

گرگان - خبرگزاری مهر: معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: شش هزار و 874 میلیارد ریال طی سال‌های 90 تا 94 در استان در بخش طرح های گردشگری سرمایه گذاری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل عسگری پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از طرح های گردشگری، از اجرای 78 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد.

وی اظهار داشت: این تعداد پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری با میزان سرمایه‌گذاری وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در دوره زمانی مذکور و طی سال‌های اجرای برنامه مربوطه، تعداد دو هزار و 347 اشتغال مستقیم در این بخش ایجاد شود.

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان همچنین با اشاره به این پروژه‌ها عنوان کرد: از این پروژه‌های اجرایی، 25 مورد آن هتل بوده که سه مورد آن هتل پنج ستاره ‌و 22 مورد مجتمع اقامتی، پذیرایی و تفریحی، توریستی و دو مورد آن مجتمع اقامتی پذیرایی پنج ستاره است.

معاون سرمایه‌گذاری و طرح‌های اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: 10 میهمانپذیر، دو پانسیون‌، 9 مجتمع خدمات بین‌راهی، هشت رستوران و تالار پذیرایی و یک متل از دیگر پروژه‌هایی است که در زمان مذکور اجرایی خواهند شد.

عسگری اظهار امیدواری کرد‌ اجرای این پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان گلستان، ضمن افزایش اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری در این استان و رونق اقتصادی، درآمدزایی منطقه و رونق صنعت گردشگری را به همراه داشته باشد.

کد خبر 1339754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha