۵ تیر ۱۳۹۰، ۱۸:۵۰

صادقی پور خبر داد/

خسارت چهار میلیارد ریالی سیل به جاده های چالدران

خسارت چهار میلیارد ریالی سیل به جاده های چالدران

چالدران- خبرگزاری مهر: رئیس اداره راه و ترابری چالدران از وارد آمدن خسارت چهارمیلیارد ریالی سیل و بارندگی به جاده های این شهرستان از ابتدای سالجاری تا کنون خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر صادقی پور بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از محورهای ارتباطی آسیب دیده شهرستان چالدران افزود: رانش زمین و تخریب ابنیه های فنی در محورهای روستایی، آسیب دیدگی دیوارهای ساحلی، شکستن تابلو و علائم ایمنی از مهمترین خسارت های وارده به حوزه راه و ترابری این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه جاری شدن سیل موجب تخریب و مسدود شدن محورهای ارتباطی روستاهای این شهرستان شده بود، اظهار داشت: راهداران با آمادگی کامل و بسیج امکانات به صورت شبانه روزی برای پاکسازی و بازگشایی جاده ها تلاش کرده و در حال حاضر هیچ یک از محورهای منطقه مسدود نیست.

حذف سه نقطه پرحادثه در جاده های آذربایجان غربی با اختصاص 60 میلیارد ریال

مدیر کل راه و ترابری آذربایجان غربی نیز در جریان این بازدید از اختصاص بیش از 60 میلیارد ریال برای اصلاح سه مقطع پر حادثه در جاده های استان طی سالجاری خبر داد و افزود: امسال با تخصیص اعتبار لازم برای احداث تقاطع های غیر همسطح محمدیار نقده، محور خروجی ماکو و تقاطع ابوذر ارومیه از محل اعتبارات ملی این سه نقطه پر حادثه اصلاح می شود.

علیرضا رحمان زاده در خصوص تقاطع غیر همسطح سراهی محمدیار نیز افزود: این طرح با اختصاص 25 میلیارد ریال در حال احداث است و پیش بینی می شود تا سال 91 به بهره برداری برسد.

کد خبر 1344943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha