۶ تیر ۱۳۹۰، ۸:۰۳

جشن عید بزرگ مبعث در شبکه دو برگزار می‌شود

جشن عید بزرگ مبعث در شبکه دو برگزار می‌شود

گروه معارف این شبکه هشتم و نهم تیر همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) جشن بزرگ و باشکوهی را با عنوان عید بزرگ مبعث با اجرای مسعود روشن‌پژوه و آزاده نامداری از تالار بزرگ کشور پخش می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این جشن که تهیه‌کنندگی آن را رضا جاپلقی و مجید محمودی بر عهده دارند به صورت تولیدی در روزهای چهارشنبه هشتم و پنج شنبه نهم تیر پخش می‌شود.

جشن "عید بزرگ مبعث" که آزاده نامداری و مسعود روشن پژوه اجرای آن را برعهده دارند با حضور عموهای فیتیله ای، خاله شادونه و دونه ها برگزار خواهد شد.

همچنین سنجد به عنوان خبرنگار با رفتن در میان خانواده‌هایی که در تالار بزرگ کشور حضور دارند علاوه بر گفتگو با آنها، پیرامون اخلاق و سیرت پیامبر(ص) به ارائه راهکارهای مطلوب و مناسب به بچه‌ها در راستای چگونگی الگوبرداری از اخلاق و منش رسول اکرم(ص) در زندگی می‌پردازد.

حسن ریوندی، رضا رویگری و نیما شاهرخ شاهی میهمانان این جشن هستند و محتوا و مضمون کلی این جشن "عید مبعث" است که در آن به مهربانی پیامبر(ص) با کودکان، اخلاق حسنه، کسب روزی حلال و همچنین ویژگی های شخصیت پیامبر رحمت(ص) اشاره می‌شود.

این برنامه هشتم تیر ساعت 30/18 به مدت 25 دقیقه پخش می‌شود و در روز مبعث نیز در ساعت 30/13 به مدت 50 دقیقه و ساعت 45/22 به مدت 50 دقیقه لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

کد خبر 1345194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha