۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۵۵

پوردستان:

اهمیت نیروی انسانی در نیروی زمینی ارتش اصلی اساسی است

اهمیت نیروی انسانی در نیروی زمینی ارتش اصلی اساسی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهمیت نیروی انسانی در نیروی زمینی ارتش را یک اصل اساسی خواند و بر ضرورت توجه به افزایش قوای جسمانی نیروی انسانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان صبح امروز دوشنبه در چهاردهمین همایش تجلیل از یگان های برتر، مسئولان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی نیروی زمینی ارتش در سال 1389 طی سخنانی اظهار داشت: افتخارات ورزشی که برای نیروی زمینی ارتش ایران به دست آمده است با ایمان به خدا و ممارست نیروهای مخلص این ارگان بوده است زیرا نیروی زمینی اعتبار خاصی به ورزش اختصاص نداده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیان ویژگی یک نظامی خوب عنوان کرد: یک نظامی خوب علاوه بر اینکه باید از قابلیت های روحی خوبی برخوردار باشد باید از قابلیت های جسمی خوبی هم برخوردار باشد و یکی از مواردی که در نیروی زمینی ارتش از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و در تمامی رده های سنی با دقت دنبال می شود امر ورزش است.

وی نیروی زمینی را نیروی انسان محور دانست و افزود: همان طور که استراتژیست ها می گویند نیرویی می تواند در جنگ های آینده حرف اول را بزند که از نیروی انسانی مقتدری برخوردار باشد.

پوردستان گفت: زمانی می گفتند عامل اصلی در پیروزی جنگ ها داشتن تجهیزات و فناوری های پیشرفته است در حالی که ما در جنگ های اخیر مشاهده کردیم که نیروی انسانی می تواند عامل موفقیت در جنگ ها باشد لذا توجه به نیروی انسانی در نیروی زمینی ارتش یک اصل اساسی است به ویژه نیروی انسانی که از قابلیت‌های خوب جسمی برخوردار باشد.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که همه کارکنان پایور نیروی زمینی در رده های مختلف سنی بتوانند در ورزش های عمومی شرکت کنند، گفت: یکی از مکان هایی که استعدادهای ورزشی کشور شناخته می شود پادگان های نیروی زمینی ارتش است البته این یک نکته مثبت نیست چرا که باید استعدادها در مدارس کشف شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: غیر از سازمان تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش هیچ دستگاه تربیت بدنی دیگری در کشور وجود ندارد که در 20 رشته ورزشی دارای لیگ منظمی باشد به طوری که همزمان با لیگ داخلی خود در لیگ های کشوری هم شرکت کند.

گفتنی است در این مراسم از 90 نفر شامل پیشکسوتان، ورزشکاران، فرمانده یگان های برتر و همچنین مسئولان ورزشی یگان های برتر با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1345398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha