۶ تیر ۱۳۹۰، ۱۶:۳۶

حسنی خبر داد:

رشد اظهارنامه‌های مالیاتی در قم

رشد اظهارنامه‌های مالیاتی در قم

قم - خبرگزاری مهر: مدیر کل امور مالیاتی استان قم از رشد اظهارنامه‌های مالیاتی در سال‌های اخیر در قم خبر داد و تصریح کرد: این موضوع نشانه ارتقای فرهنگ مالیاتی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حسنی با اشاره به رشد اظهارنامه‌های مالیاتی در سال‌های اخیر در قم، گفت: این موضوع نشانه‌ای از ارتقای فرهنگ مالیاتی مردم است و امیدواریم در سال جاری نیز مودیان با مراجعه به دفا‌تر پیشخوان دولت یا سایت الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به تکمیل اظهارنامه مالیاتی اقدام کند.

تشکیل ستاد بهبود فرهنگ مالیاتی در قم

وی در ادامه از تشکیل ستاد بهبود فرهنگ مالیاتی در قم خبر داد و اظهار داشت: اکنون که دولت مصمم است تا طرح تحول مالیاتی را به عنوان یکی از اساسی‌ترین محور طرح تحول اقتصادی در سال جاری اجرایی کند ما نیز وظیفه داریم که با کار جهادی و عزم ملی برای نهادینه کردن مالیات و اجرای طرح تحول مالیاتی گام‌های موثر‌تر و مفیدتری برداریم.

حسنی با اشاره به اهمیت تسلیم اظهارنامه مالیاتی، امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مالیاتی را بسیار مهم دانست و افزود: با کمک رسانه‌ها و مطبوعات و یاری مودیان و مسئولان امر دریافت اظهارنامه آسان خواهد شد و امکان تحقق درآمدهای مالیاتی نیز فراهم می‌شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان قم نقش مالیات را در تحول اقتصادی کشور مهم عنوان و تصریح کرد: ما برای رسیدن به عدالت اجتماعی و استقلال اقتصادی باید متکی به درآمدهای مالیاتی باشیم و بر این مهم در سند چشم انداز نظام نیز تاکید شده است.

تاکید بر اجرای هدفمند توسعه فرهنگ مالیاتی به عنوان زیربنایی تحول در نظام مالیاتی

وی به اجرای هدفمند توسعه فرهنگ مالیاتی به عنوان زیربنای سیاست تحول آفرینی در نظام مالیاتی اشاره کرد و گفت: ارتباطات رسانه‌ای در بخش‌های مختلف و ارتباطات مردمی در سطوح گوناگون و انجام کارهای انتشاراتی و تبلیغاتی اعم از محیطی و عمومی از جمله برنامه‌هایی است که باید در آستانه هفته مالیات به آنجامه عمل پوشاند.
کد خبر 1345853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha