۷ تیر ۱۳۹۰، ۱۱:۲۷

سلکی مطرح کرد:

جذب حداکثری ازجمله اهداف عالی انجمن خیرین مسکن ساز

جذب حداکثری ازجمله اهداف عالی انجمن خیرین مسکن ساز

شیراز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور گفت: جذب حداکثری خیرین ومحوری بودن فعالیت آنان از جمله اهداف عالی این انجمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث سلکی در اولین نشست تخصصی اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس با بیان اینکه ساخت 25هزار واحدمسکونی خیر ساز در سراسر کشوردر دستور کاراعضای هیئت مدیره این انجمن قرار گرفته، گفت: هم اکنون 16هزار واحد مسکونی درحال ساخت است و فارس با اجرای عملیات احداث نزدیک به یک هزار و 400 واحد مسکونی الگوی رفتاری خیرین مسکن سازدر کشور است.

وی با اشاره به برگزاری موفق گردهمایی منطقه ای خیرین مسکن ساز دراستان هرمزگان، افزود: روند علمی و عملی این گردهمایی با محوریت والگوبرداری از فارس همراه بود و بسیاری از موارد مطرح شده در آن باید پیگیری وعملیاتی شود.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور تفاوت فعالیت خیرین مسکن ساز با سایرفعالین عرصه مسکن در کشور را وجود خیرین ومحوری بودن نقش آنان در احداث مسکن نیاز مندان دانست و گفت: هدف ما جذب حداکثری خیرین ومحوری بودن حضور آنان در تمام فعالیتهای معنوی این انجمن است.

سلکی در ادامه متذکر شد: انجمن خیرین مسکن ساز همچنان الگوی مردمی بودن خود را حفظ کند.

وی به اجرای موفق پروژه 140واحدی لارستان اشاره کرد وگفت: زمان قطعی بهره برداری از این پروژه اعلام تا به منظور حضور مقامات بلند پایه کشوری واستانی اقدام شود به خصوص آنکه مراحل پرداخت کمک نقدی به این پروژه موفق پیگیری خواهد شد.

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور پیشنهاد کرد: خیرینی که تمایل به مشارکت در پروژه هایدر دست اجرایاین نهاد مردمی را دارند می توانند از طریق پرداخت اقساط آن دسته از متقاضیان خرید مسکن که قادر به پرداخت اقساط ماهیانه خود نیستند، اقدام کنند.

وی همچنین بر استمرار روند نظارتی ناظرین بنیاد مسکن وحمایتهای حساب 100 امام خمینی "ره " در اجرای پروژه های مهم این انجمن تاکید کرد.

در ادامه این نشست که با بیان دیدگاههای اعضای هیئت مدیره این انجمن همراه بود، پروژه های ساخت مسکن خیرین در شهر صدرا، پروژه ساخت مسکن در لارستان و دیگر شهرهای استان معرفی و شمس ارجمندی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز فارس به تشریح فعالیت های انجام شده وبرنامه های آینده نگر این انجمن پرداخت.

همچنین میزان اعتبارات درخواستی، مشارکتهای مردمی، همت خیرین، وامهای مورد نیاز بانکی برای ادامه این روند معنوی وانسان دوستانه ازجمله مهمترین عناوین مطرح شده در این نشست بود.

در این جلسه موضوع احداث ساختمان اداری انجمن خیرین مسکن ساز استان تحت عنوان خانه خیرین مطرح تا همراه با واگذاری زمین از سوی بنیاد مسکن استان و صدورپروانه ساخت توسط شهرداریمراحل تامین اعتبار وساخت آن توسط خیرین و با مشارکت بنیاد مسکن آغاز شود.

در ادامه این هم اندیشی پروژه های 142 واحدی، 224 واحدی، 192 واحدی و 112 واحدی خیرین مسکن ساز در شهر صدرا مورد بازدید کیومرث سلکی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور، شهبازی مدیر کل بنیاد مسکن فارس هیئت همراه قرار گرفت.

کد خبر 1346449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha