۸ تیر ۱۳۹۰، ۱۴:۱۳

نشست مشترک پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و اساتید مالزیایی برگزار شد

نشست مشترک پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و اساتید مالزیایی برگزار شد

نشست علمی مشترک اعضای هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و اساتید دانشگاه مالایای مالزی روز چهارشنبه 8 تیر در دفتر قم پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه 8 نفره اساتید دانشگاه مالایا (UM) مالزی که میهمان  جامعة المصطفی العالمیه هستند، امروز از ساعت 11 الی 13 در یک نشست علمی که از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار شد شرکت کرده و درباره موضوعات سیاست، تاریخ، فقه و حقوق و سایر موضوعات با اعضای هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست علمی حجت اسلام دکتر مهاجر نیا، حجت الاسلام دکتر هدایت نیا، حجت الاسلام یوسفی غروی و دکتر حکمت نیا به ایراد صحبت کردند.

پیش از این نشست نیز کارگاه تخصصی بین المللی سه روزه "نظام اقتصادی اسلام و پیشگیری از جرائم اقتصادی" به همت گروه فقه و حقوق و اداره کل ارتباطات علمی بین المللی پژوهشگاه و با همکاری مؤسسه آموزشهای کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعة المصطفی العالمیه(ص) و با حضور اساتید برجسته ایرانی و 8 تن از متخصصان اقتصاد اسلامی مالزیایی از دانشگاه UITM (مؤسسه تحقیقاتی اندیشه و فهم اسلامی) برگزار شده بود.

هدف از برگزاری این کارگاه که از روز دوم تا چهارم تیرماه طی سه روز و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، ارائه تجربیات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران به اقتصاد دانان مالزیایی در راستای استقرار نظام اقتصاد اسلامی و ارائه راهکارهایی جهت پیشگیری از جرائم اقتصادی در این دو کشور اسلامی بود.

کد خبر 1347548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha